TAKUT HANTU

TAKUT HANTU

87K Reads 3.4K Votes 13 Part Story
Izzat Haikal By IzzatHaikal Updated Dec 01, 2016

"Wujud ke hantu?"

"Aku tak takut hantu la!"

"Sekarang zaman dh maju la, mana ada hantu..."

Antologi Cerpen Takut Hantu ini merupakan himpunan kisah2 seram yang menakutkan bg membuktikan kepada seluruh masyarakat mengenai kewujudan makhluk2 sebegini...sebahagian daripadanya adalah diinspirasikan daripada kisah benar...

Kalau berani, bacalah waktu malam...Boleh hantu join sekali!!!

Jung_sha Jung_sha Sep 03
Awk boleh mintak no fon sbb saya mau chat dgn awk pasal hantu...saya ada grup creepy kalau pasal hantu ni boleh la share kat situ,boleh tak
RasinahRazali RasinahRazali Jul 08, 2016
Baiklaaa bro .. Dah many mnulis .. Dulu ingat kau imaginasi je lebih.. Hahaha
YdaYuki YdaYuki Feb 21, 2016
bro,smua crita best...bro,org slalu ckp yg org slalu tulis crita hantu ni...x takut ke,bro?
baejinwoo_ baejinwoo_ Dec 31, 2015
Aku terfikir Jalan ni..kalau baca mesti ada yg terdouble kan N...hahaga...
sitisyafinaz sitisyafinaz Dec 28, 2015
Sebab itu lah aku mintak cuti klau mengaji time malam jumaat...hahahahaha
theyulien theyulien Nov 28, 2015
KENAPA NAMA JALANI DOE AKU ASYIK TERFIKIR 'JALAN' DAN 'HARINI'