NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Yaz okulum ~Düzenleniyor~

Yaz okulum ~Düzenleniyor~

1.1M Reads 50.3K Votes 69 Part Story
Beyzanur Simal (FB - AŞK ❤❤) By byzanrur_tlndro Updated Oct 13, 2016

Tam giderken 'gerizekâlı' diye
mırıldandım ama sanırım duymuştu.

- ne dedin sen?

- gerizekâlı dedim bi sorun mu var? 

- evet var söylediğin laflara dikkat et küçük yoksa kötü olur.

- ayy çok korktum.

-eğer dediklerine dikkat etmezsen zaten korkmalisin ama merak etme kizlara vurmam ama başka bi şey yapabilirim,dedi ve göz kırptı.

Birşey? Ha o şey. NAH PİS SAPIK!

-----------------------------------
Evet mira ve aras'ın hayatlarıyla karşılaşmaya hazır mısınız? Bazen eğlenceli,bazen de üzücü olan durumlar onları nasıl etkileyecek,ya da nasıl birleştirecek.

➿ KÜFÜR İÇERİR➿

UYARI- HİKAYENİN EN UFAK BİR KISMI DAHİ ÇALINIRSA YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR!

EmiraZeynep EmiraZeynep Apr 28
Ağağağa mira bende emira çok benziyi sefiyom mira ismini mibarek emira ismim sayesinde ailede mira miray emir vs çok var lan fkakd
EmiraZeynep EmiraZeynep Apr 28
Ben Emira ağağ11a valla adım Emira vede EmirB diyenleri sefmiyorum hıh fmira desinler azcık mbatıyomu f ya f e den sonra gelen f neyse 1kskx
Allah bize bu günleri de gösterecek inşallah öğrenci kardeşlerim
MizginBabr MizginBabr May 01
Demekkiiiiiiio
                              Annnem haksizmis
                              Demekki 
                              Annemin dedigi gibi tek kiz olarak sancagi seviyormusum 
                              Demekkkiiiiii  
                              Sancak galp beeeeen
bjkeda1903 bjkeda1903 Apr 18
3 gunluk dunyada 5 gun okula gidiyoz kardesim buna mi takildin? Gerci sen kupe degilsin ama olsun djsks
O ne lan fantezi ayrıca şu şahısa söyleyin beyin bedava 😎😎😁