[JIMIN IMAGINE]: My GUARDIAN DEMON

[JIMIN IMAGINE]: My GUARDIAN DEMON

45.1K Reads 3.6K Votes 12 Part Story
CHUMIN By CHUMINnie Updated Dec 27, 2015

'Gosh!!Dah lambat dah!!pabo!apasal aku boleh tertidur pula kat library tadi.
Arghh!'
Marah Eunhae sendiri.

'Inilah salah satu tabiat yang paling aku benci,Tidur tak ingat dunia.Kan bagus kalau ada youngji,mesti aku tak macam ni.'

Masa inilah Eunhae mula teringatkan Youngji,satu-satunya chingu yang dia ada.Bukan takde chingu yang lain tapi entah mengapa mereka nak jauhkan diri dari dia.Alasan dorang nak jauh dari eunhae sebab perangai dia ni pelik sangat.Apa yang peliknya?Setahu eunhae,dia tak pernah pula buat benda-benda pelik kat dorang.

Okey stop! Sekarang bukan masanya dia nak fikir benda-benda macam tu.Yang penting sekarang apa dia nak jawab nanti kalau lambat masuk class.

Kaki Eunhae melangkah dengan pantas sekali sambil tu mulutnya tak henti-henti mengomel.

Namun secara tiba-tiba langkah kakinya terhenti apabila melihat tujuh orang Namja sedang berdiri tidak jauh darinya.

"Apa pula dorang buat berdiri kat situ?"

Satu-persatu wajah Namja tu dipandangnya kemudian pandangann...

  • bangtanboys
  • bts
  • bulletproofboys
  • chimchim
  • demon
  • demonhunter
  • got7
  • guardian
  • jhope
  • jimin
  • jiminnie
  • jin
  • jungkook
  • kookie
  • namjoon
  • parkjimin
  • suga
  • taehyung
  • taetae
  • yoongi
Magaddd!! Tlmpau Brimagine Suda Sy.. Cam Author Tau² Ja Citarasa Sy Ni😂.. Kahkahkah
LEEXiuHii LEEXiuHii Mar 11
DAEBAK,!! AUTHOR NIM ..
                              Story nii best ...*>°<
                              gedik punya Group G.G ...*(marah)*
LoveAprilAlways LoveAprilAlways Oct 25, 2015
Eyaaa ,,Thts Right ..Evry Pple Especially The Girlss Like To Jga Pnampilann Durangg :')