Jodoh Itu Milik Kita

Jodoh Itu Milik Kita

7K Reads 188 Votes 1 Part Story
Karyaseni | Penulisan2u By karyaseni2u Updated Aug 19, 2015

"Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai kerana kit
a akan berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah telah tetapkan sejak azali…"

SIAPA sangka itulah yang tersurat buat Dahlia dan Aariz Danial. Ikatan suci yang tercipta antara mereka bukanlah kerana cinta yang menggebu dalam hati, mahupun kasih yang membara. Tetapi kerana sikap mementingkan diri seorang manusia bernama Syafiq.

"Janganlah suka sangat kacau saya, Aariz. Tak larat saya nak layan perangai awak tu, tau. Nakalnya, ya ampun!!" – Dahlia

"Okeylah, okeylah. Just kidding. Dahlia Darius bukan isteri baru yang saya beli. She’s a gift. Hadiah paling istimewa yang dihadiahkan Allah untuk saya. Puas hati?” - Aariz Danial

"Aku takkan biarkan kau bahagia, Aariz Danial! Kebahagian yang bernama Dahlia itu… akan aku rampas sekejam mungkin!" – Syafiq

Tatkala persoalan demi persoalan mula timbul di sebalik tulusnya seorang lelaki bernama Aariz Danial, mampukah Dahlia terus teguh berdiri mempertahankan cinta buat suami sendiri? Atau mungkinkah mahligai bahagia mereka rebah menyembah bumi sebelum ianya sempat bermula? Apakah akhirnya Syafiq yang akan tersenyum puas tatkala melihat kehancuran seorang lelaki yang paling dibenci… iaitu abangnya sendiri?

Judul : Jodoh Itu Milik Kita
Penulis : Sara Aisha
Penerbit : KaryaSeni
Semenanjung : RM26
Sabah/Sarawak : RM29
Diskaun : RM3
Postage : Percuma
Cara Beli : www.karyaseni.my @ Aplikasi Karyaseni

  • karyaseni
  • novelmelayu
  • saraaisha
atiezatie atiezatie Feb 07
Tgah baca best2 tgok da xde da bab lain..tlong la msukk bab lain
rahayu2421 rahayu2421 Aug 17, 2016
Lanjutan ceritanya lah.. penasaran nih macam mana jadinya pernikahan dahlia dengan aariz..
OreoMochi OreoMochi Oct 23, 2016
Cite ni mmang x hbis ke? Smbg la. Sya prnah bca bku dia x puas la. Bku tu dh hlang