Nama Aku Adam

Nama Aku Adam

419K Reads 20.1K Votes 23 Part Story
amaliamasrom By amaliamasrom Completed

Mak? Mak aku tak macam mak korang. Mak aku paling cantik paling baik dan paling celaka pernah aku kenal. Tapi aku sayang mak aku.

Bapak? Entah. Mak kata masa aku lima bulan dalam perut dia, bapak aku mati. 

Aku Adam dan aku ada kisah nak diceritakan.

  • bahasamalaysia
  • hidup
  • lelaki
  • melayu
  • novel
  • random
lastnamerashid lastnamerashid Aug 14, 2017
kosakata terbaik membuatkn aku tertarik arghhh berahi plak nk follow kisah kau ni... i follow..
Ya Allah,cite ni paling best pernah Aku baca😭😭Baru mula pun dah sedih,tiba2 teringat mak Bila baca😭😭😭😭😭
retrosies- retrosies- Dec 22, 2017
jemputlah baca story baru. ❤
                              boleh check my work 🌴
                              maseh 🙆
mewcast mewcast Jul 13, 2016
Dah habis baca best👍🏻😁 jemput baca kita punya pulak