Nama Aku Adam

Nama Aku Adam

169K Reads 6.7K Votes 23 Part Story
amaliamasrom By amaliamasrom Completed

Mak? Mak aku tak macam mak korang. Mak aku paling cantik paling baik dan paling celaka pernah aku kenal. Tapi aku sayang mak aku.

Bapak? Entah. Mak kata masa aku lima bulan dalam perut dia, bapak aku mati. 

Aku Adam dan aku ada kisah nak diceritakan.

niesa131215 niesa131215 Feb 13, 2016
menarik.. namun ceritanya harus disemak kerana masih ada masalah ejaan.. tapi serius cerita👍👍
alifhaikal12 alifhaikal12 Jul 28, 2016
Kalau ade kes mcmni kat kampung je,msti kne halau kluar Dari kampung ke??
mewcast mewcast Jul 13, 2016
Dah habis baca best👍🏻😁 jemput baca kita punya pulak