NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Nama Aku Adam

Nama Aku Adam

226K Reads 9.7K Votes 23 Part Story
amaliamasrom By amaliamasrom Completed

Mak? Mak aku tak macam mak korang. Mak aku paling cantik paling baik dan paling celaka pernah aku kenal. Tapi aku sayang mak aku.

Bapak? Entah. Mak kata masa aku lima bulan dalam perut dia, bapak aku mati. 

Aku Adam dan aku ada kisah nak diceritakan.

esSSAArr esSSAArr Mar 27
Sebak pulak aku,  rasa nak tampar si ani ni..byk bsabar lah pak rahman
taenosaurs taenosaurs 3 days ago
Aikk asal terjelepok lak tdi kate tk kesiankan mak kau (๑・ิ◡・ิ๑)
mewcast mewcast Jul 13, 2016
Dah habis baca best👍🏻😁 jemput baca kita punya pulak