Nama Aku Adam

Nama Aku Adam

279K Reads 12.2K Votes 23 Part Story
amaliamasrom By amaliamasrom Completed

Mak? Mak aku tak macam mak korang. Mak aku paling cantik paling baik dan paling celaka pernah aku kenal. Tapi aku sayang mak aku.

Bapak? Entah. Mak kata masa aku lima bulan dalam perut dia, bapak aku mati. 

Aku Adam dan aku ada kisah nak diceritakan.

esSSAArr esSSAArr Mar 27
Sebak pulak aku,  rasa nak tampar si ani ni..byk bsabar lah pak rahman
kosakata terbaik membuatkn aku tertarik arghhh berahi plak nk follow kisah kau ni... i follow..
ZahrulAzman ZahrulAzman Aug 03
But still..bunuh diri is not the solution..camne laa nk hadap tuhan nnt?
aqqy_ann aqqy_ann Sep 01
nek limah kata psl dosa Ani..sekarang..hai =w= tabah Nek Limah
jinderbueno jinderbueno Jun 21
Aikk asal terjelepok lak tdi kate tk kesiankan mak kau (๑・ิ◡・ิ๑)
mewcast mewcast Jul 13, 2016
Dah habis baca best👍🏻😁 jemput baca kita punya pulak