Horror Stories (Malay)

Horror Stories (Malay)

71.4K Reads 3.7K Votes 14 Part Story
ctnf By hanahrose_ Updated May 21, 2016

Buku ini menghimpunkan banyak kisah-kisah yg penuh debaran, kegelapan, ketakutan dan kehadiran. Kehadiran? Mungkin bersama anda tatkala membaca kisah-kisah ini. Semua kejadian mistik ini adalah benar berdasarkan pengalaman. 

HASIL KERJA 100% DITAIP MENGGUNAKAN LAPTOP.

Setiap hasil harus dihargai. Macam mana nak menghargai? Senang je. 'Click' pada 'Vote'. Kalau best jalan ceritanya tolonglah 'Vote' *melutut 180 darjah*!

  • ghost
  • hantu
  • horror
  • kisahbenar
  • mistik
  • scary
  • seram
  • takut
Beautaefool- Beautaefool- May 30, 2017
Makk😭😭😱😱😰😰😨😨
                              Nasib adik aku ada kat sebelah
theweirdassasin theweirdassasin Dec 14, 2017
xpe nasib atas almari ada bnyk baldi. nek masuk lah baldi tu ye goyang2 kaki
Punn03 Punn03 5 days ago
Weyhh jngn main...aku tinggal di Kelantan ni😰😰😰😰
acik34 acik34 Jun 17, 2017
nenek tu mesti perati katil mana tak tido lagi pastu dok melancap
LiyanaHanif LiyanaHanif Jun 23, 2016
Cerita yg menarik...selalu jugak dengar Cite macm nii...😃 ...terbaik..pada yg kongsi Cite ni..x la bosan sngat
senpaiitsme__ senpaiitsme__ Apr 06, 2016
Cerita mcm ni ade byk version. Cerita ni type urban legend ; kisah dongeng... ada pengajaran disebalik cerita tu... anyway, penulisan yang bgus...😊