Horror Stories (Malay)

Horror Stories (Malay)

67.9K Reads 3.5K Votes 14 Part Story
ctnf By hanahrose_ Updated May 21, 2016

Buku ini menghimpunkan banyak kisah-kisah yg penuh debaran, kegelapan, ketakutan dan kehadiran. Kehadiran? Mungkin bersama anda tatkala membaca kisah-kisah ini. Semua kejadian mistik ini adalah benar berdasarkan pengalaman. 

HASIL KERJA 100% DITAIP MENGGUNAKAN LAPTOP.

Setiap hasil harus dihargai. Macam mana nak menghargai? Senang je. 'Click' pada 'Vote'. Kalau best jalan ceritanya tolonglah 'Vote' *melutut 180 darjah*!

  • ghost
  • hantu
  • horror
  • kisahbenar
  • mistik
  • scary
  • seram
  • takut
Makk😭😭😱😱😰😰😨😨
                              Nasib adik aku ada kat sebelah
acik34 acik34 Jun 17
nenek tu mesti perati katil mana tak tido lagi pastu dok melancap
LiyanaHanif LiyanaHanif Jun 23, 2016
Cerita yg menarik...selalu jugak dengar Cite macm nii...😃 ...terbaik..pada yg kongsi Cite ni..x la bosan sngat
AaienAnshor AaienAnshor Apr 04, 2016
takpe nampak makhluk yg macam tu. daripada yg seramm. hehehe
senpaiitsme__ senpaiitsme__ Apr 06, 2016
Cerita mcm ni ade byk version. Cerita ni type urban legend ; kisah dongeng... ada pengajaran disebalik cerita tu... anyway, penulisan yang bgus...😊
Ella_Aifa12 Ella_Aifa12 Sep 23, 2016
Seramnya.. sudhlah saya duduk kat dalam bilik sorng². Tambahan lagi sekarang ni waktu malam..