NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Horror Stories (Malay)

Horror Stories (Malay)

64.7K Reads 3.6K Votes 15 Part Story
ctnf By hanahrose_ Updated May 21, 2016

Buku ini menghimpunkan banyak kisah-kisah yg penuh debaran, kegelapan, ketakutan dan kehadiran. Kehadiran? Mungkin bersama anda tatkala membaca kisah-kisah ini. Semua kejadian mistik ini adalah benar berdasarkan pengalaman. 

HASIL KERJA 100% DITAIP MENGGUNAKAN LAPTOP.

Setiap hasil harus dihargai. Macam mana nak menghargai? Senang je. 'Click' pada 'Vote'. Kalau best jalan ceritanya tolonglah 'Vote' *melutut 180 darjah*!

LiyanaHanif LiyanaHanif Jun 23, 2016
Cerita yg menarik...selalu jugak dengar Cite macm nii...😃 ...terbaik..pada yg kongsi Cite ni..x la bosan sngat
rinaarhmn rinaarhmn Feb 02, 2016
Yg first tu kat skolah sye pun ada gak.. sklh sye sklh asrama dan harian.
senpaiitsme__ senpaiitsme__ Apr 06, 2016
Cerita mcm ni ade byk version. Cerita ni type urban legend ; kisah dongeng... ada pengajaran disebalik cerita tu... anyway, penulisan yang bgus...😊
Ella_Aifa12 Ella_Aifa12 Sep 23, 2016
Seramnya.. sudhlah saya duduk kat dalam bilik sorng². Tambahan lagi sekarang ni waktu malam..
Death_SiLence Death_SiLence Feb 22, 2016
Kisah ni ad byk versi kn? Klau kt asrama bekas sya sekolah dlu, pelajar perempuan yg mngandung. dan ada mlm2 yg tertentu, anjing hitam sebesar 2 bangunan asrama tu kelihatan.
daisysz daisysz Jan 10, 2016
Ahhh..hantu atas almari ni famous dkt asrama or hostel. Seram ohh