NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Male!Crush x fem! Reader

Male!Crush x fem! Reader

17.1K Reads 402 Votes 8 Part Story
MintySweets By MintMoon732 Updated Jul 18, 2016

Just a book about the (non)romantic relationship of you and whoever you wish! ☆〜(ゝ。∂)
This is my first fanfic, so tell me what you think! 
*I DON'T OWN ANY OF THE PICTURES*

AW HELL YEAH BOI! THIS BETTER BE SOUTH PARK!!!! SCREW MY CRUSH, ERIC CARTMAN IS MAI HUSBANDO!!!!!
I am a 5th grader
                              and I'm reading this
                              
                              (i met him in 4th Grade tho)
Book: As I walked into the third grade hallway (yes you are in third grade)
                              Me: Wooooooah the innocent days
HermionePFrost HermionePFrost Oct 21, 2016
I'm gonna pretend I'm Grade 6 in this cuz that's my grade in real life
nikkix10 nikkix10 Jun 11, 2016
This is actually true cuz im born on December and she born on November
AyatoKyoto AyatoKyoto Nov 07, 2016
Yep. Props of being born in October (● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾