Okuldaki Mafya

Okuldaki Mafya

367K Reads 13.6K Votes 25 Part Story
gunayece By gunayece Updated May 30

Sırtımı duvara çarptıgı için gözlerim doldu.Hayvan herif sırtımı hissetmiyorum.
-BEN SANA DEDIM Kİ O ŞEREFSİZLE BİR DAHA GÖRÜŞMEYECEKSİN AMA SEN NE YAPTIN DAHA DA YAKINLAŞTIN ! SEN BENİMSİN ANLADIN MI SADECE BENİM! Diye bagırdı. Korkudan çenem titriyor.Göz yaşlarımı durduramıyordum. Ben onun degildim. Ben Rüzgar'ı seviyordum.
-YETER YA YETER BEN SENİN DEGILIM BEN RÜZGAR'I SEVİYORUM.  dedigim an gözleri daha da koyulaştı yanımdaki duvara çok sert bir yumruk attı. Ben tabi yusuf yusuf olmuştum çoktan.
-Bu burda bitmedi Miray hanım o Rüzgar da sende göreceksiniz. Sana öyle bir şey yapacagım ki benim oldugun asla aklından çıkmayacak! Dedi. Aras piskopat, dünyaca tanınan mafya o bana kim bilir neler yapar. Kendime ondan kurtulma yolu ararken Aras
-Az kaldı çok az kaldı diye bagırarak kapıyı çarparak çıktı.Şimdi ben ne bok yiyecegim!
 
Aras ve Miray'ın hikayesi
Kitap kapagı tasarımı:Bayan_random

  • aşk
  • büyük
  • mafya
  • masum
  • okul
  • piskopat
  • sadist
Cemre_6nts Cemre_6nts Mar 14
Ya hep istediğim okul formasıydı yaa 😄 yalnız mıyım kızlar
Seni çok iyi tanıdım çok sağ ol baya bahsettin kendinden
lorin_yk lorin_yk Jun 06
Ya biley soracam benim karışım mı çok büyük onların boyları mı 1.90 falan?
Ben bazen uyandım diye bağırıyorum  uyuyorum sonra babam yine hazırmısım diye sorup gelmeye başlıyınca bi anda ayağa kalkıyorum ya çok komik oluyo😂
Gizemay66 Gizemay66 Sep 20
Evet evet ondan gezdirdim ne ya kimi gezdiriyon kendinimi köpeğimidjdkdkoskeke
Gizemay66 Gizemay66 Sep 20
"...Oy barbara barbara ateşte düştü şalvara"... heheyt yes be ilk defa barbarasız bi kitap:D