Sweet Amoris Lisesi'nden Saçma Hikayeler (aşkitom)

Sweet Amoris Lisesi'nden Saçma Hikayeler (aşkitom)

31.3K Reads 1.6K Votes 21 Part Story
ZEYNEP CİĞVIS By zynpjeevas Updated Nov 13

Sweet Amoris Lisesi'ndeki olaylara bir de türkvari ve realistik açıdan bakalım. Mizah amacıyla yazılmıştır. Tek oğlana bağlı bir hikaye değil.

Ilk okufuğum kitabı buldum yha!😢😍 watty halkına katıpma sebebim..çol mutluyum :3
iciguzel iciguzel Jul 04
Alexy nie gay -,- ona yururum dşe gay olmuştur mal ldkeldjkenekjekeneodk ya biçoğu çok daş keskem ole bi lise olsa ve aynn epler az hatta bu sorun yuzunden bussuru insan oynamaktan vazgeçiyor ama bende bağımlılık yaptı dndkkwpdkendjdkdkndnd
İşsizlikten başlayıp sonra bağımlılık yapan şerefsiz oyun xnxkdbdkdj o ep lere az sövmedim ben ;u;
ElaSeda ElaSeda Apr 18
Jxjdjdjdn njye gaysin yavrım. Neyse zaten ben shipperim ikisini de şiplerdim ama Kentin benim! :D
BÖLÜMLERİ BİTİRDİĞİME GÖRE HİKAYEYE  YENİDEN BAŞLAMA VAKTİ
ElaSeda ElaSeda Feb 15
Aynen. Bir kere küfür ettim *@€%:%+ işereti falan geçiyordu.* aşkölçer yükseldi :D