Seram

Seram

205K Reads 6.3K Votes 22 Part Story
naufalazize By naufalazize Updated Jul 01, 2016

Koleksi cerpen seram untuk semua. Hantu ni sebenarnya wujud, cuma kau je yang tak nampak. Cuba kalau nampak? Mungkin dia ada belakang kau tu sekarang, tengah perhati kau dengan mata terjegil dan gigi taring berlendir.

  • cerpen
  • hantu
  • malaysia
  • melayu
  • seram
  • shortstory
manlyoongi1993 manlyoongi1993 Nov 26, 2016
Siaa gileee..😂😂😂da la selalu sush tidooooooo...........perghh..the heckk siaaaaaa.....kurrrrrr.....JANJI TAK TIDO LMBAT AGY😂😂😂😂
-shoemin -shoemin Nov 06, 2016
@Jh_JungKookie kalau kau tdo lmbtttt nnti ad tu haa luhan terbanggg tegur ko cmtuu 😂😂
baejirin- baejirin- Dec 15, 2016
"kau rasa ? Dengan mata aku terbeliak macam ni kau rasa aku tido ke ? Dah , pi main jauh jauh !"
AlyaaMahirah AlyaaMahirah Jan 25, 2017
daus?? aku dh mule teringat crush aku. hahahah😂😂😂 voted for  tht😂😂
YaniDesu YaniDesu Jun 12, 2016
hantu ni dia tau yg kita boleh nmpk dia , dia tau yg kita takut smua ni. hahahaha cilake betui 😂
baejirin- baejirin- Dec 15, 2016
"Susah tidur keee ?"
                              "Eh tak lah aku tengah memburu gajah ni . Memang susah lah jawabnya . Mai sini tolong aku."