Seram

Seram

189K Reads 5.8K Votes 22 Part Story
naufalazize By naufalazize Updated Jul 01, 2016

Koleksi cerpen seram untuk semua. Hantu ni sebenarnya wujud, cuma kau je yang tak nampak. Cuba kalau nampak? Mungkin dia ada belakang kau tu sekarang, tengah perhati kau dengan mata terjegil dan gigi taring berlendir.

wtfdaisy wtfdaisy Aug 21, 2016
Malam nanti bila nak tidur mula lah otak tanya "eh kau ingat tak cerita hantu kau baca dekat wattpad tadi" dah lah aku ni susah nak tidur :')
SwaggySuga1993 SwaggySuga1993 Nov 26, 2016
Siaa gileee..😂😂😂da la selalu sush tidooooooo...........perghh..the heckk siaaaaaa.....kurrrrrr.....JANJI TAK TIDO LMBAT AGY😂😂😂😂
ParkSera_ ParkSera_ Nov 06, 2016
@Jh_JungKookie kalau kau tdo lmbtttt nnti ad tu haa luhan terbanggg tegur ko cmtuu 😂😂
AyyItsMeera_ AyyItsMeera_ Dec 15, 2016
"kau rasa ? Dengan mata aku terbeliak macam ni kau rasa aku tido ke ? Dah , pi main jauh jauh !"
emmazubaidi emmazubaidi Sep 11, 2016
I can see a ghost since 27july 2016. N setakat ni hantu2 belum sampai nak bersuara dgn aku. Hya mata main peranan. Eye contact😂
jungeunmi2103 jungeunmi2103 Sep 12, 2016
Duh. Baca cite ni takut pulak nak pusing atas katil. Hah. Aku nak tidur. Yg ponti sebok sgt nape? Hang pi tido. Pukul nanti baru hang tau