Wattpad Aşkım || HunHan ✔️

Wattpad Aşkım || HunHan ✔️

51.6K Reads 5.7K Votes 29 Part Story
JAS By -GizliKimlik- Completed

TEXTİNG

Her şey bir tesadüf müydü  , yoksa planlanmış bir şey miydi ? 
Ya peki bunun ardında saklanan sır neydi? 
Sehun Luhan ile önceden tanışıyor muydu? Sehun Luhan ile ilgili bu kadar şeyi nasıl bilebilirdi ? O gerçekten Luhan'ı seviyor muydu yoksa duygularıyla oynamak mıydı asıl amacı ? 

Luhan wattpada girdiğinde daha önce hiç görmediğini düşündüğü bir kullanıcı adıyla karşılaşmıştı. 
Hunhun94 : Selam 
Ve Luhan hayatını değiştireceğini bilmeden cevap vermişti bu genç adama. 
Lulu_07 : Selam

|| HunHan Fanfic ||

PandaSoHyun PandaSoHyun Nov 03
He tabi tabi he tamam inandım (he tabi tabi hmm bende yedim Sehun tabi tabi)
AysuDalgic AysuDalgic Sep 06
Herkes yo yazmış ben merak ediyom hadi kim olduğunu söyle sonra evlenin
eziK0001 eziK0001 Jan 30
Lulu şu güzelliğini bi kabullen artık 
                              Kız olan benim güzel olan sensin 
                              NEDEEEENNNN!!!!!!!???!!?!?!?!?!?!???
Baek bence biraz dikkatli ol canin aciyabilir yani dikkatli otur hani yeol ile bisiler yapmisiniz ya ay sustum baekyeol reel biçız
hymnfortheme hymnfortheme Sep 09, 2015
Bize ancak Allahın kıroları mesaj atsın amk kıskandım skfksjf
UykuluVampir12 UykuluVampir12 Aug 31, 2015
ooo sapık Hun adasdafsg kim bilir luhani dusleye dusleye seyde yapmıştır aafafaffs