Suamiku Paling Sweet (ANJELL)

Suamiku Paling Sweet (ANJELL)

62K Reads 2.2K Votes 17 Part Story
Shafiea and Arrianna By shaf_shafiea Updated Jun 25

"Mama... Nak tolong tu memanglah boleh. Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia? Waaa.... Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah lima kuali, tau tak?" - QISYA IRIS

Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya, menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya. Dua bulan. Namun, sudah cukup mengubah hidupnya bila dia terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda, 22 tahun. Marah. Benci. Tak boleh terima kenyataan. Cukup membayangkan perasaan Qisya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi, berbeza pula dengan penerimaan Izz. Hanya tenang dan menerima semuanya.

   "Macam mana cincin ni ada kat sini?" - IZZ
  "Macam mana cincin ni ada kat sini? Sebab dia tak ada dalam kotaklah." - QISYA
  "Wrong answer. Cincin ni tak ada dalam kotak sebab dia dah temui pemilik dia." - IZZ

bebyhana bebyhana May 09
Update LA please ..sy DA cri kt sums blog semua app novel semata2 no bca novel nie..stkat nie bleh bca smpai Bab 30 je.😰
shaf_shafiea shaf_shafiea Aug 08, 2015
suamiku xromanti tp autistik??? ad2.  hehhe..nnt sy upload erk...huhuhu... skarang nie bzy skit... nk upload om xtentu...huhuhu
shaf_shafiea shaf_shafiea Aug 05, 2015
yup... novel nie mmg terbaik lh...  In Shaa Allah klau xde aral mlintang sy akn update lgi... doa2kan lah utk saya....huhuhuhu
NashhanBatrisyia NashhanBatrisyia Aug 05, 2015
actually.. i've read this novel.. and it is my favourite.. keep it up sis...
                              please constantly update..