Personality Disorder...

Personality Disorder...

35.3K Reads 1.7K Votes 11 Part Story
Majestic By Majesticbarbie Updated Sep 03

There's three sides of Justin that I have tried to learn to get used to. Himself, Jerry, and Jason. Sometimes it's hard because they come out on their own or in certain situations. This isn't easy for Justin to control. He just have to keep fighting it and sooner or later tell what caused his Personality Disorder...

Kyy_Nation Kyy_Nation Feb 20
This is a creative story tbh and that makes me love it💕💖💙💞💝💘💗👍😻😍
myrtleslays myrtleslays Mar 19
That song didn't exist in 2013.......JUSTIN'S A WIZARD!!!!!!!*plays X-Files theme song*
Alex_226 Alex_226 Oct 23
5'2 with some attitude 
                              Is all good cuz honesty I think it's kinda cute
                              Last seen in a little black dress 
                              Watch out for those cuz she's armed and dangerous 
                              Like blow, hit you with that one shot
                              She said hands up she said give me everything you got
Plz update. I really enjoy reading this book and I want to see Jason and jerry love Y/N like Justin does. Pretty please update. I love this book sooo much.
I'm nearly 5'5 and I'm 14😂😂😂 ya'll are tiny no offence
xmuvah xmuvah Jan 25
It's weird that one of his personalities is named after his dick