Sayang Papa Saya Tak?

Sayang Papa Saya Tak?

454K Reads 10K Votes 25 Part Story
Hanni Ramsul By HanniRamsul Updated Feb 16, 2016

"Seratus ribu, Encik Farish. Yang tak gatal pun mesti jadi gatal"- Raisya.
Bagaimana Farish tidak pening dengan Raisya yang begitu?
Kisah mereka ada di sini.

    RazIdaSue RazIdaSue Feb 05, 2016
    kasihan Qalish ...yang jadi mangsa anak yg x tahu apa2... nasib baik ada Raisya
    NitashaAri NitashaAri Jan 06, 2016
    well done writer.. next n3 plse.. lama sgt mnunggu nih ..😚😚😚
    NorlizahMohamedSuaid NorlizahMohamedSuaid Nov 03, 2015
    Am wondering...baby tu anak siapa? Farish ke? Mcm impossible
    ZuraidahBaharum3 ZuraidahBaharum3 Sep 05, 2015
    farish ni mesti duda ni...
                                  best2...
                                  suka ngan raisya yg ngan &selamba...
                                  mak farish pun baik..
    MiskiyahIsnin MiskiyahIsnin Jul 28, 2015
    whuuu.. hanni dah bolih komen dah... seronok.. bila nak sambong lagi tak sabar.. berjaya juga akhirnya saya menembusinyee... yahoooo
    NorFaridah NorFaridah Jul 28, 2015
    raisya gadis polos yg menceriakan org sekeliling best hanni thaks...