Sayang Papa Saya Tak?

Sayang Papa Saya Tak?

180K Reads 7.9K Votes 25 Part Story
Hanni Ramsul By HanniRamsul Updated Feb 16

"Seratus ribu, Encik Farish. Yang tak gatal pun mesti jadi gatal"- Raisya.
Bagaimana Farish tidak pening dengan Raisya yang begitu?
Kisah mereka ada di sini.

RazIdaSue RazIdaSue Feb 05
kasihan Qalish ...yang jadi mangsa anak yg x tahu apa2... nasib baik ada Raisya
NitashaAri NitashaAri Jan 06
well done writer.. next n3 plse.. lama sgt mnunggu nih ..😚😚😚
NorlizahMohamedSuaid NorlizahMohamedSuaid Nov 03, 2015
Am wondering...baby tu anak siapa? Farish ke? Mcm impossible
ZuraidahBaharum3 ZuraidahBaharum3 Sep 05, 2015
farish ni mesti duda ni...
                              best2...
                              suka ngan raisya yg ngan &selamba...
                              mak farish pun baik..
MiskiyahIsnin MiskiyahIsnin Jul 28, 2015
whuuu.. hanni dah bolih komen dah... seronok.. bila nak sambong lagi tak sabar.. berjaya juga akhirnya saya menembusinyee... yahoooo
NorFaridah NorFaridah Jul 28, 2015
raisya gadis polos yg menceriakan org sekeliling best hanni thaks...