Zorla Güzellik

Zorla Güzellik

5.3M Reads 225K Votes 55 Part Story
YAREN YILDIZ♋️ By yaren_yi Updated 21 hours ago

Bir adam düşünün. Hoyrat, sevgisiz, umursamaz. Sevgisini, sevdiğiyle birlikte toprağa gömmüş. Yaşayamadıkları için çocuk kalmış.

Bir kadın düşünün. Neşeli, utangaç, cıvıl cıvıl gözükürken, acıdan hep eksik hisseden. Babası yüzünden erkeklere karşı güvensizlik duyan.

Bu aptal adam ve bu güzellik, hayatlarını birleştirmek zorunda kalmışlardı.

Onlar Poyraz ve Arya.

Birisi masum, diğeri acımasız.

Birisi beyaz, diğeri siyah.

Tek bi ortak noktaları vardı onların....

İkiside en derin yaralarını ailelerinden almışlardı.

İkisi de sır batağında yaşayan iki gençti işte.

Nefret ve aşkın arasında çok ince bir çizgi vardır. 
Poyraz ve Arya o çizginin üstünde tepinmekten çok mutlular...

Ama hayat bu denli dengedeyken o çizgi elbet aradan çekilecek. Bizim bu iki inat hangi tarafta olucak dersiniz?

İpucu olarak, pek normal olmadıklarını söyleyebilirim... Yani:

*
Tabi canım(!) Ne kadar normal olabilirdik?

Kimsenin haberdar olmadığı bir Keskin varisi.

İlk başta şirket adını duyurma amaçlı yapılan, sonrasında da bağlılık ve sevgi duygularıyla örülen bir evlilik.

Kimsenin haberdar olmadığı Keskin varisini seven bir patates püresi

Kaslarıyla sevişen bir kas öküzü.

Söyleyin söyleyin, ne kadar normal olabilirdik?
*

Merak ediyorsanız buyurun, bekleriz. Bir kahve eşliğinde çok da güzel gideriz...

İyi okumalar!

07.07.2016 ➡ Genç Kurgu #1

Bu hikayenin telif hakları saklıdır.

ben de hikayemle aranıza katılmaya karar verdim.  İsmi  ( İlk Görüşte Aşk... ya da her neyse :)  ) bymisshcr. bir göz atarsanız sevinirim. :)
psycxho psycxho Jan 12
Merhaba. Kitabıma bakmanızı ve en azından kısa bir yorum yapmanızı istiyorum. Buralarda yeniyim yardımcı olursanız size minnettar kalırım.
Benimde hikayeme bi göz atarmısnz. En Sevdiğim Kitabın kapağı profilmdekı
Melisdmc Melisdmc 4 days ago
Yeni yazmaya başladığım GEÇMİŞİMDE SAKLI kitabıma bakarsanız çok sevinirim. Okurken sıkılmayacağınız güzel ve alışılmışın dışında bölümler yazmam için desteğinize çok ihtiyacım var. :)
Gulsumkines Gulsumkines 6 days ago
Benim annem duz ayakkabiyla yuruyemiyo...stiletto desem kadin kufrettigimi sanip beni dover lan:)
Evet arkadaşlar kitap çok güzelmis .. eline sağlık çok güzel olmuş...
                              Kitabıma göz atabilirsiniz