Bekas Kekasih Dia! ☑

Bekas Kekasih Dia! ☑

581K Reads 28.7K Votes 52 Part Story
Lady V. By myladyv Completed

Genap 6 tahun hubungan cinta antara Dian Raisya dan Aidil Zulkarnain, akhirnya hubungan mereka terputus juga. Dian merupakan seorang gadis yang ceria dan setia tetapi hubungan mereka terputus semuanya angkara Aidil yang mahu hubungan cinta mereka dirahsiakan daripada pengetahuan orang ramai. Mula-mula, Dian masih boleh bersabar. Lama-kelamaan, dia mula makan hati. Yelah, siapa tak makan hati kalau terpaksa bercinta senyap-senyap selama 6 tahun? 

Aidil ingat dia siapa? Lawyer? Majistret? Ahli muzik? Artis sekarang ni kalau bercinta pun dah canang satu Malaysia tau!

Aidil Zulkarnain, seorang yang lelaki yang penuh dengan ego dan kerana keegoannya itu, dia sendiri yang memutuskan hubungan antara dia dan Dian yang sudah lama terjalin. Apabila dia tersedar akan kesilapannya melepaskan Dian, Aidil mula menjalankan misi ingin memenangi hati Dian semula.

Tetapi, Dian bukan seperti Dian yang dulu. Dian kini menjadi seorang yang degil dan keras kepala apabila berhadapan dengan Aidil. Kehadiran Norman sebagai 'makhluk perosak' menyukarkan lagi misi Aidil.

Bagaimanakah kesudahan hubungan mereka?

***

p/s Arghhh ini dah masuk kali ketiga tulis sinopsis (setiap kali tulis mesti berlainan).  Tak tahu kenapa tapi Wattpad selalu delete sinopsis yang saya dah tulis. Pfft. Dua kali tulis pakai handphone and kali yang ketiga ni try pakai desktop pulak. Kalau yang ini dia delete jugak, nak mogok 20 hari.

  • cinta
  • cintatigasegi
  • ladyv
  • lovestory
  • malaynovel
  • malaysia
  • novelmelayu
  • romantik
  • sweet
redglitterr redglitterr Oct 06
deiii dia ni ckp mcm dia tu ank sultan johor je...panas plak aku diabuatnya
LaraLove93 LaraLove93 Sep 28
Kejamnya Aidil....tu menghina tu... Huwaaa...grrrrr
                              
                              Nak marathon cite ni hr ni ... Apasal la x jumpa awal2 cite ni....
redglitterr redglitterr Oct 06
satu benda yang saya tak paham ngan sesetegah org ni kan....bila dh dapat, tak layan bebaik,bila dh bukan dia punya terhegeh-hegeh pulak nak balik😑
echenhaixiu_ echenhaixiu_ Nov 13, 2016
Masuk kubur nanti takde nye malaikat layan kau mcm vvip...
                                  #peace_no_war