Pesanan Dari Si Gadis

Pesanan Dari Si Gadis

19.6K Reads 1.8K Votes 14 Part Story
Precious. By hanisalysa Updated Feb 01

Pesanan picisan ini, bukan bermakna aku sempurna. Jauh sekali diri ini bergelar solehah. Aku cuma menjalankan amanah sebagai seorang khalifah di bumi Ilahi. 

Aku, seorang gadis yang cintakan Ummah.

Baca dan hadam ke dalam hati.

  • coretan
  • dakwah
  • hanisalysa
  • inspirasi
  • puisi
nurulainsya nurulainsya Sep 29
Kalau upload gambar lukisan niqabis? Mcm gambar tu dilukis sama ada kat kertas ataupun kita edit?
rosely- rosely- Jul 03
bukan skdar itu... nama agama Islam jgak naik tau... non muslim bakal berfikiran bahawa agama kita ni tdaklah sebagus mna... Nauzubillah
Mnx maaf btanya sebab kejahilan... sunat ni bkn k ap y nabi buat?? Sy thu y pkai niqab ni sunat.. just x brapa paham sunat y mcm mna tuh... mnx maaf sekali lg ats kejahilan sy.. kalau ad masa please jwab soalan sy... terima kasi
rabiatuladawiyah12_ rabiatuladawiyah12_ Nov 04, 2016
Boleh saya tanya? Kalau kita dah memakai niqab tapi di sekolah cikgu melarang untuk memakai nya okey kite boleh terima tapi kita pakai mas(penutup mulut\jerubu) boleh kat luar sekolah kita pakai niqab wahal dalam sekolah cikgu tak membenar kan nya lalu kita pakai mas apa hujum ye?
Whitesucceed Whitesucceed Dec 05, 2016
aku sanggup lalu laluan jauh daripada lalu jalan yang ada sekumpulan lelaki sbb malu dan takut
Mmm stuju sgt dgn penulisan ni.. ap yg paling penting dan utama dlm dri seorang perempuan bgi saya adalah malu...klu sekiranya wujud sifat malu pasti semuanya terjaga..akhlaknya..pakaiannya...