Pesanan Dari Si Gadis

Pesanan Dari Si Gadis

23.7K Reads 2.2K Votes 18 Part Story
Precious. By hanisalysa Updated Jan 28

Pesanan picisan ini, bukan bermakna aku sempurna. Jauh sekali diri ini bergelar solehah. Aku cuma menjalankan amanah sebagai seorang khalifah di bumi Ilahi. 

Aku, seorang gadis yang cintakan Ummah.

Baca dan hadam ke dalam hati.

Highest ranking: (#1 in spiritual)

  • coretan
  • dakwah
  • hanisalysa
  • inspirasi
  • puisi
nurulainsya nurulainsya Sep 29, 2017
Kalau upload gambar lukisan niqabis? Mcm gambar tu dilukis sama ada kat kertas ataupun kita edit?
Kalau nak berdakwah tk perlu dilihat dri segi paras rupa,tapi kita blh tgk pada ayat2 yg dipost kat laman sosial kan?
pikahbear pikahbear Dec 17, 2017
Kan ramai da aku jumpa.. Aku pun x tau ape ade dlm kepala otak dorg 😑
ainaloffa ainaloffa Dec 24, 2017
Maaf andai ayat saya ni akan mengguris hati sesiapa tapi saya pernah nampak..
                              Wanita.. 
                              Pakai baju T-shirt atas punggung ((tak brpa longgar)) 
                              Pakai jeans ikut potongan kaki.
                              Tudung pendek 
                              Tetapi
                              Pakai niqab..terkejut saya tengok.😅
damiaa11 damiaa11 Dec 23, 2017
sedih jgk la dngn keadaan skrng ni.. x tau la nk happy ke apa bila pemakaian sunnah ni dh jdi amalan kebanyakn prempuan skrng.
Assalamualaikum..yups betul tuh,,kebanyakan media sosial skrg hanya tempat untuk mempost atau mempamerkan gambar" yg tak sepatutnya untuk dilihat oleh kaum Adam,,sbb ianya hanya akan menambah dosa dan dosa insan yg melihatnya..