The President & I

The President & I

388K Reads 19.7K Votes 3 Part Story
CE.WNG By cecilwang Updated Dec 20, 2015

This work is protected under the copyright laws of the Republic of Indonesia (Undang - Undang Hak Cipta Republik Indonesia no. 19 tahun 2002). Any reproduction or other unauthorised use of the written work or artwork herein is prohibited without the express written permission of the author. No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted in any form or by any means - for example, electronic, photocopy, or recording. 

This is a work of fiction. Names, characters, incidents, and dialogue are products of the author's imagination and are not to be constructed as real. Any resemblance to actual events or persons, living or dead, is entirely coincidental. 

The President & I. © 2015, Cecillia Wangsadinata (CE.WNG). All rights Reserved. 

==================

Novel in Bahasa Indonesia | WRITTEN BY CE.WNG.

Aisyah_mtk Aisyah_mtk Dec 27, 2016
Karena baca noire karya kakak,  aku jadi penasaran sama karya kakak yg lain. 
                              Let's go reading!!
itsmeadow itsmeadow Jun 22, 2016
ini diprivate smp cap brp kok aku udh follow smp 8 doang? atau emng ceritanya cmn 8cap?
swullichoi swullichoi Aug 21, 2016
Yang nanya kayak gitu ada2 aja ya ka? Udah pasti kesel lah kalo karya kita di jiplak
Yuanitabayu Yuanitabayu Jul 26, 2016
Ini sampe brp bagian ya?di aku cuma 11 bagian..udah follow tp ttp segitu juga
- - Jun 23, 2016
s7 ni sm authornya. bayangin aja kalo karya sendiri dijiplak
tokayngambang tokayngambang Oct 05, 2016
kak aku mau nanya dong, tau karya kita (klo misalkan di copy-paste) di copy-paste darimana yah?