Rindu

Rindu

118K Reads 4.1K Votes 42 Part Story
Writer By Kaeunnisa15 Completed

"Anna, kita putus."
"Jat, apa yang awak cakap ni?"
"Saya rasa kita tak sepadan dan saya rasa hati saya dekat awak dah apa orang cakap? Dah tak ada rasa cinta."
"And CUT! Great job. Esok kita shooting awal."
"Bos, esok saya ada kelas awal pagi."
"Okey semua! Esok kita shooting lepas Zohor."
"Kenapa pula bos?" 
"Aizat ada kelas. Kita tak nak ganggu sesi pembelajaran dia."
"Terima kasih bos."
"Pergilah balik. Nanti mak kau marah macam hari tu."
Aizat berjalan dengan penuh gembira. Lampu studio ditutup kerana semua sudah pun beransur pulang.
"Aizat!"
Aizat mengalihkan badannya ke belakang untuk melihat pemilik suara itu.
"Oh Anna. Kenapa?"
"Teman aku pergi ambil barang dekat belakang tu."
"Eh tak nak ah! Gelap sangat tu."
"Jomlah."
"Okey."
Mereka berjalan dengan penuh berhati-hati. Tiba-tiba lampu dibuka dan lagu selamat hari jadi dinyanyikan kepada Aizat.
"Terima kasih korang."
"Kami takkan pernah lupa hari jadi kawan-kawan kami."

Aizat memandu dengan penuh hemah kerana waktu malam seper...

No comments listed yet.