ARDINDA KALANLAR

ARDINDA KALANLAR

19.3K Reads 1.3K Votes 13 Part Story
PERA By Pinhan19 Updated Sep 06

Dünya,çok pencereli bir yerdir.Herkese farklı gözükür aslında aynı gibi sanılan şeyler.Kimine göre yeni bir tevbe günü olan Güneş,kiminin karanlığının bir sonu dahadır.
Yeşil olan her şey huzur değildir.Ağaç,çimen,çocuk gibi gelir bazılarına.Zehir olduğunu bilmez gece korkunca anne ve babasının arasına sığınan kızlar.Yeşil kadar acımaz olur bazen gözler.Kahverengine karışmaktan korkacak kadar ürkek...

"Ben dünyana sığamayacak kadar büyüğüm.O kadar kirli,soğuk ve gereksiz.Işığını bul.Çünkü ben senin yanlızca karanlığın olabilirim."

26mayis 26mayis Nov 13, 2015
Rastgele açtım ve  başlangıç için tanıtımı bile yetti...Bir kitabı daha tanıtımını okumamla beğenmem uzun zaman olmuştu.Her kelimesi insanın içine dokunuyor (yani benim için öyle oldu).İnşAllah bölümler daha güzeldir...
                              Allah'a emanet olun...
                              Saçma Salak Ben
muzicismyboyfriend muzicismyboyfriend Aug 31, 2015
ne kadar iğrenç bir kelime tiksinç, yapmacıklık akıyor resmen mesela hiç baba ma babacım yada anneme annecim demem kimse bana o kelimeyi söyletemez
ODsedanur ODsedanur Jul 26, 2015
ilk defa böyle bi hikaye okuyorum dinine bağlı kapalı bi kız :-D samimiyetle söylüyorum.okurken tebessüm ettim süper yazmışsın hikayeyi devam ettir :-D :-)
erginayse erginayse Jul 15, 2015
Yine Yağmur,yine muhteşem cümleleri. Eline sağlık yetersiz kalıyor artık sana yani ama başka da söz bulamıyorum. Valla eline sağlık Yağmurum <3
darkblue_dreams darkblue_dreams Jul 08, 2015
hayırlı olsun umarım diğerleri gibi olur(ona şüphem yokta:))
senaatastepe senaatastepe Jul 07, 2015
Bu arada hayırlı olsun kanka çok güzel olacağına eminim ellerine sağlık şimdiden