SUMPAHAN COKLAT

SUMPAHAN COKLAT

169K Reads 14.2K Votes 57 Part Story
saptember By saptember Updated Jan 09

Selwyn insaf atas perbuatan kejamnya. Dia menyesal.
  
Monica kesal atas sikap lemahnya. Dia berdendam.
  
Semuanya kerana coklat.

Heh...bodohnya. 

Ya, kita fikir ia bodoh. Baru dengar sikit dah buat andaian sendiri.

Coklat hanyalah pencetus. Isu yang sebenar adalah antara si pembuat coklat dan pencinta coklat.

Apa yang anda boleh kaitkan sekiranya ibubapa si pembuat coklat mati dibunuh dan kematian mereka berkaitan dengan ibubapa si pencinta coklat? Sihir kegelapan adalah punca kematian.

Jadi? Apa pendapat anda?

Abaikan semua tu. Tak perlu susah-susah nak fikir. 
Itu kisah dulu-dulu. Sekarang ni kisah anak-anak mereka.

Drama konflik cinta yang klise di dunia fantasi, Ghais Lavanark

  
  ❃29 June 2015❃

  • chocolate
  • cinta
  • coklat
  • dendam
  • drama
  • dramalife
  • duniafantasi
  • fantasy
  • fantasyworld
  • friendship
  • ghaislavanark
  • humor
  • life
  • love
  • magic
  • mature
  • persahabatan
  • revenge
  • romance
  • wattys2017
LattieMattie LattieMattie 3 days ago
kepada saptember, sila jangan letak gambar coklat yg nampak sedap sebab nanti pembaca (seperti saya) akan terliur 😂
_Ryuuuu _Ryuuuu Jul 19, 2016
Ok..rasa nk try lukis selwyn plk...XD bca discription dia pn dh blh byg yg dia kacak!!
PrivateLeo PrivateLeo Oct 27, 2016
Waah . Bestnya cerita ni ! Cover cerita dia pun lawa lawa . Mcm mana @saptember  boleh buat cover yang lawa lawa .
jungkookie86 jungkookie86 Oct 22, 2016
Ouh..so inilah rupanya citer yg diiklankan kat citer sylvania tuh..
LuvBook1 LuvBook1 Nov 27, 2015
Coklat...saya dapat rasakan rassa coklat yang digigit dan ditengahnya keluar coklat cair...so delicous...so yummy...so amazing...
- - Oct 18, 2015
Omg damn. There are so many things that involved chocolates! *faint*