PAINFUL MARRIAGE

PAINFUL MARRIAGE

137K Reads 11.7K Votes 43 Part Story
arynn By KOokie_goldenmaknae Updated Mar 12

KIM SEOK JIN. Siapa yg tak kenal lelaki ini? Kaya. Berpangkat. Handsome. Pakej kan? perempuan gila je yang tak tersangkut dengan Jin ni. Agaknya orang gila pun boleh terjatuh hati dengan lelaki itu. Tapi satu sahaja yg orang tak tahu pasal dia. Sifat negatif yang ada pada dia. Kejam! Tak berperikemanusiaan! Malahan bertambah kejam selepas dia berjumpa dengan Lee Minhee.

LEE MINHEE. Sungguh dia tak sangka dirinya dijual kepada si lelaki yang dia langsung tidak kenal. Hidup didalam penjara yg dibina oleh Jin membuatkan hidupnya sengsara. Dirinya tidak ubah seperti seorg pelacur yg saban hari melayan nafsu serakah seorg lelaki. 

"Appa nak kamu kahwin dengan Minhee"

Dalam sekelip mata..status dirinya berubah. Daripada perempuan simpanan bertukar menjadi seorg isteri kepada lelaki itu. Gembira? langsung tak! Dirinya seakan dihumban ke dalam lautan yg penuh dengan dengan kesengsaraan dan keperitan. Dapatkah dia bertahan dan hidup dengan lelaki itu?

arrhh!!!...baru bace part 1 tpi jalan crite memang best gileww....
Lica1330 Lica1330 Sep 26, 2015
Kenapa Jimin jahat??hahahaha,x padan dia dengan perangai tu.Heheehehe,sorry sya komen je.
anli-- anli-- Sep 22, 2015
Hoho Jin ma bias jadi byuntae lakk jp2 aku tengah bayangkan muka dia..*lepas bayangkan muka dia* womaigad aku dh cair
KOokie_goldenmaknae KOokie_goldenmaknae Sep 05, 2015
kita boleh dapat penyakit leukemia tu kalau mak atau ayah kita ada penyakit tu..
kookieen0109 kookieen0109 Aug 08, 2015
huwaaaa...baca 2 part nie pun dah rasa nak nangis dahhh...huuu *drama pulak aki* kesiannn duhhh minhee...huwaaa jin asal kejam sngt..V ngn jimin sebukk je dia nak me 'rasa' jugak! aishh