Cikgu Aku Handsome!

Cikgu Aku Handsome!

64.5K Reads 2.8K Votes 19 Part Story
Eyjue Eeruza By jueeeruza Updated Sep 18

"Wei! Perlahan lah sikit. Sakit tau kaki aku kejar kau. " 
Hampir terputus nafas Darissa akibat mengejar rakannya yang sedang bergerak pantas menuju ke dewan sekolah. 
"Minah ni kalau dah lambat orang kat belakang jatuh pun dia tak kesah! Ish! Apa punya kawan lah. "Desis Darissa dalam hati. Darissa amat geram dengan perangai rakannya yang suka membuat kerja dengan lambat. Sepatutnya pelajar-pelajar pagi sudah mula bergerak masuk ke dewan pada jam 6.55 pagi. Tapi sekarang ni dah jam 7.06 pagi! Perhimpunan akan mula pada jam 7.10 pagi. Mana-mana pelajar yang lewat masuk ke dewan diarahkan untuk berdiri di tepi dewan. Sangat memalukan! 

"Fuhh nasib baik lah kita sempat masuk dewan. Kalau tak.. habis lah kita kena diri tepi dewan. "

"Kau tu lah! Nak sangat breakfast bagai. " 
Perhimpunan dimulakan dengan nyanyian lagu negara ku dan diikuti bacaan doa. Selepas itu guru yang bertugas pada minggu lalu menyampaikan laporan sekaligus membuatkan Darissa Sofea dan Jasmin Asynina berasa amat bos...

syifaith syifaith Aug 12, 2015
oww.. update please . tak sabar nak baca jalan kisah hidup Darrisa