School Mission. [학교 미션]

School Mission. [학교 미션]

217K Reads 28.2K Votes 46 Part Story
hobie By mnyoongie Completed

Jeon Jungkook, seorang lelaki sejati handsome meletop mantop berdepan dengan sesuatu yang tidak akan dia ulang sekali lagi dalam hidupnya.

Memandangkan dendamnya terhadap seseorang yang telah meragut nyawa ibu bapanya, Jungkook mengambil keputusan untuk menyamar sebagai perempuan bagi melunaskan dendam lamanya.

Jungkook juga terpaksa berdepan dengan enam orang lelaki yang menaruh perasaan terhadap Jungkook. 

Kalau nak tahu apa jadi lepas tu.. baca yaa

  • bangtanboysfanfiction
  • fanfiction
Tak boleh imagine la jk buat lagu tuh 😂😂😂😂😂😂
Aku terbayang macam mana jungkook lari. Fuh mesti macam bapak jantan. Hahahahahha terkangkang berlari
blackroseu_ blackroseu_ Aug 22
Your thighs dah la hella thicc pastu kata kaki cantik... Ok mmg cantik pun... Lagi cantik dari aku yg pompuan ni ")