Sentiasa Ada Untukmu

Sentiasa Ada Untukmu

19.9K Reads 573 Votes 16 Part Story
Nina Suraya By ninaanuar_ Updated Feb 27

Melissa Syafinaz Yusof seorang gadis yang tidak gemuk tidak juga kurus , memiliki wajah yang anggun dan putih kemerahan berseri tanpa ada sebiji jerawat . Oleh sebab itulah , ramai lelaki yang meminati dia dan ramai juga yang ditolak oleh nya . Dia memiliki satu matlamat dalam dirinya , ‘tidak mahu bercinta sebelum bernikah’ itulah impian dia sejak dulu lagi . 

Melissa :Mel memandang Has sambil menjongkekkan bahu ,“mana aku tahu , tak berminat nak ambil tahu , baik aku bace novel ni lagi best .”

“Hmm yelah , aku tahu sangat jenis kau ni , tak berminat dengan mana mana lelaki dalam dunia ni , eh silap dalam sekolah ni”


Shah Ahmad Ridzwan  Tan Sri Shah Yahya Razak , anak jutawan Malaysia , pewaris  Aqashah Hotel . seorang jejaka yang memilik menampilan diri yang segak boleh membuat mana-mana gadis cair dengan senyuman dia , tinggi , memiliki badan yang sasa . kulit putih kuning langsat . 

 “waalaikummusalam , eh hamboi member call pagi-pagi malas nak jawap girlfriend call kemain laju kau jawap eh ?” 

Ridzwan :“eh , sorry aku takde makna nya nk bercouple ni . kau belum jawap pertanyaan aku ni , kenapa call aku ?”

Dia seorang yang lansung tidak berminat nak memikat hati sesiapa tetapi pada suatu masa dia terpikat pada seorang gadis yang tidak tahu mana asal usul nya . Jadi dia selalu memperhatikan gadis itu .Tetapi ada juga berbagai halangan yang mereka perlu tempuhi . Bagaimanakah Ridzwan nak memikat hati Melissa ? Terjadikah strategi dia ?

No comments listed yet.