KOCA BEBEK (BİTTİ)

KOCA BEBEK (BİTTİ)

7.1M Reads 289K Votes 65 Part Story
Esra Hancı By Yaprakgoz Updated Jul 29

WATTYS2016'IN KAZANAN HİKAYELERİNDEN BİRİ.

"Hamileyim hemde kocamdan!" 
"Atıyorsun!" dedi Nur. Yüzündeki alaycı ifade dizginleri fırlamış bir kahkahaya dönüştü. Gözlerindeki yaşlar yanaklarına doğru süzülmek üzereyken elimdeki testi gösterdim. Gülmekten krize girmiş hâlde sonuç bölümünü incelemeye çalışıyordu. Ona göre olağanüstü bir durum yoktu. "Bu işin başka faili yoksa elbette kocandan olacak."
Keşke her şey onun düşündüğü kadar normal olsaydı. İçinde bulunduğum durumu kelimelerle izah etmek imkânsızdı. 
Hâliyle evliydim ve bebeğimin babası da kocamdı ama bu birliktelik sıradan bir evlilik gibi değildi. 
Kocam, Emre Güner'di. 
Çıkarları gereği birbiriyle evlenmiş iki insandık ve ayrılma tarihimizi bile belirlemiştik. Dört ay evli kalacak ve süre bittiğinde boşanacaktık. İki buçuk ayı geride bırakmıştık ki hiçbir şeyin planladığımız gibi gitmediğini fark ettim.
Ne yapacaktım? 
Bebeği aldırmalı mıydım? 
Emre'ye açıklayarak benimle zoraki evli kalmasını mı sağlamalıydım? 
Yoksa onu kendime âşık mı etmeliydim?
**

jdkdkkrkf jdkdkkrkf Jul 25
YA AMA BEN BU KİTABA YB YB DİYE YAZIYODUM NOLDU ŞİMDİ NİYE BİTTİ YA
Lan ayrılacaksınız niye şey yapıyorsunuz dhxldhzkshzlsh
pokogi_ pokogi_ Jul 25
Siz olayı bilmiyonuz kardeşim xjxnjxndncjxn hmm evet 2. Okuyuşum ckkdkdkkdmd
ayseglncu09 ayseglncu09 3 days ago
biliyodum sıradan bir evlilik olmadığını yoksa bir kadain nasil kocasindan hamile kalabalilir bana bir soyleyin siradisi evlilik ondan kocasindan hamile kalmis
- - Jul 24
Spoi
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              NUR PEZEVENGİN ÖNÜNDE GİDEN Bİ KAŞARI AMK
Kocam görümcen ya da kocan gay ki bence 1. daha mantıklı