i'm not a ghost(tao fanfic)| complete|

i'm not a ghost(tao fanfic)| complete|

71.3K Reads 5.4K Votes 24 Part Story
BOICE|NFIA|HONEY10|TINKERBELL By emotional_yongie14 Updated Jul 03

SINOPSIS :
tao idol popular, pada satu hari tao terlibat dalam kemalangan bersama exo M , manakala tao koma, roh nye tercampak keluar dari badan

kim eun hwa, sorang gadis pendiam, kenapa dia mendiam kerana dia boleh melihat hantu

nak tau lebih lanjut baca lah ,jangan malaz ^-^

SuamikuKacakGila27 SuamikuKacakGila27 Jun 01, 2015
huaa!!! tao husband sye koma... hua!!! btw, crite ni best tahap kucing. serius...
wolfgalaxy88 wolfgalaxy88 May 26, 2015
nama singkat saya....huhuhu family je yg asik panggil ada, ada, ada...yaa saya ada kat sini ni xD
TrueSONE__ TrueSONE__ May 25, 2015
omo.. sedih nya.. kesian scandal kesayangan krys T^T next ~ next ~ next ~
- - May 25, 2015
sedihnyerrrr.. kesian tao. dah la selalu sakit. (ノд・。)
- - May 25, 2015
@emotional_yongie14 kite cekik manje jer.. tak mati doktor tu. Sebelum kite cekik. kite dah pengsan dulu dah.. sebab tak dapat menerime apa yang berlaku. Kite pula yang buat skrip. Muahahaha~
- - May 25, 2015
@emotional_yongie14 TIDAKKKKK! *meraup muke dengan kedua-dua belah tangan* Ini semua mimpi! TIDAKKK! Doktor kena selamatkan suami saya! *Cekik leher doktor *