Twitter friends l.h.

Twitter friends l.h.

387K Reads 27.3K Votes 55 Part Story
bemybaeornah By bemybaeornah Completed

imapenguin : Cześć!

frozenfan : Hej? Znamy sie?

imapenguin : Nie, ale zawsze możemy sie poznać

frozenfan : Nie dzięki

imapenguin : Jeszcze nie wiesz co mówisz kochanie

frozenfan : Nie jestem twoim kochaniem! Nie pisz do mnie do cholery!
_____________
Ukończone ✔️

  • 5sos
  • friends
  • hemmings
  • luke
  • twitter
maybeperfectx maybeperfectx Nov 05, 2017
mi jest zawsze tak miło, gdy ktoś nazwie mnie kochanie, nawet jak nie znam tej osoby, a we wszystkich ff laski robią z tego nie wiadomo co
To jwst ten moment gdzie doslownie prawie we wszystkich takich typu ksiazkach dziewczyna bedzie chamska i nie bedzie chciala sie poznawac
ZabijeCiKotka ZabijeCiKotka Jun 03, 2016
Bardzo fajne :D Lubię tego typu ff :))) 
                              Przy okazji zapraszam do mnie :p