Üvey Kardeşim

Üvey Kardeşim

50.8K Reads 2.3K Votes 17 Part Story
Psikopat  Ornitörek By aycaa_sultan Completed

"Bak bücür biliyorsun ki senden gıcık kaptım."

"Ah, benden gıcık mı kapıyorsun? Off ne kadar da üzüldüm artık yaşayabileceğimi sanmıyorum. Merak etme bende sana bayılmıyorum."

"İlk iki cümlen çok gerçekçiydi."



Tüm hakları hepsi cevap anahtarında bakılarak yapılmış olan yaprak testimin içindedir.

Annesinden daha iyi en azından ianshşans(ian aşkım❤️işte tesadüf buna denir kaderimde var napcan randomda bile ismi çıkıyo sjajsj)
Crybabies95 Crybabies95 Feb 13
Atakan burda 4 ay sonra doğumgünü olacağını belirtmeye çalılıyor. Süpliminalli konuşan çocuk seni sjshshs
gkubilay gkubilay Jul 17
Tabi olum o luke nami deger kocam bi bakima ona cirkin diyenin agzini yirtarim ayol
Golden_Fan Golden_Fan Jun 13
Çocuğun bi hediyemi hazırla demediği kaldı sjsjsjsjsjsj
Bilmem8 Bilmem8 Jan 24
Üşenmiyon mu her seferinde anne dediğim kadının kocası demeye şahsen ben az önce yazarken üşendim kopyala yapıştır yapartım
Bilmem8 Bilmem8 Jan 24
Yalançıı! 1,5 aydır görmüyon lan kızı ne kadar değişebilir