bad habits |bieber

bad habits |bieber

106K Reads 6.1K Votes 27 Part Story
moonlight By masterpiecehood Updated 3 days ago

Kimseyi seni sevmesi ya da sana aşık olması için zorlayamazsın Justin. 

Yapabileceğin tek şey sevilmeye layık biri olmaktır.


{Ilk bölümleri falan bi ara düzenlerim ınş. Tşk}

|Justin Bieber fan fiction|

aaalaraaa aaalaraaa Jul 27
Yine bir masterpiecehood kalemi yine mükemmel bir kurguuu *_*
noluyobee noluyobee Jul 12
abii kızın böyle alışmış biraz bıkkın olma durumu beni öldürdü o ne güzel betimlemedir 
                              illerine salük
noluyobee noluyobee Jul 12
vays. yani diyor ki 
                              geber. ama dur bekle sikini dilini bide parmaklarını kesmem lazım bide ayaklar var tabi. aynen. şimdi gidebilirsin. sonuçta seni isteyen ben diilim vajinam ve lanet hormonlarım...
                              mskdkdkfllflflglflld
Bu hikayenin 4. Bölüme olan kadarını da bi ara düzenliuycem moalimi bozuyo resmen
bahshsgdx bahshsgdx Jan 21
Gayet başarılı 👍 devamını bekliyorummm zaten cogu hikayeni seviyorum 💜
Ateşin hikâyenin yanmasını da sağlıyor güzelim
                              
                               Bu çok çok iyi