-DEĞİŞİM-

-DEĞİŞİM-

30.3K Reads 1.5K Votes 10 Part Story
irresistiblewoman By selintokluu Updated May 01

Kendimi bildim bileli böyleyim. Ezik ve sıradan. Hayatım daha ne kadar berbat olabilir ki. Okuldada sevilmeyen biriyim zaten eğer bi şansım olsaydı bu şehirden gitmeyi dilerdim. Yani kim birini pardon kimler birini  dış görünüşü için dışlarlar. Malesef benim okulumdakiler böyle. Yani illede popüler mi olmam lazım. Bu çok saçma bu şehirde doğru düzgün insan kalmamış. Neyseki okullar kapanıcak bir hafta sonra. Kurtulucam kısa süreliğine de olsa. 

Herneyse adım Öykü Öztürk. Keşke adım kadar bende güzel olabilseydim. Ne yazıkki değilim yani insanın annesinin güzel babasının ise yakışıklı olması kendini bu durumda üvey evlat gibi hissetmesini sağlıyor. 17 yaşındayım ve boyum da 1.70 falandır. Ama boy ve yaşın güzelliğe etkisi yok. Çünkü boyumun uzun olmasına rağmen kiloluyum nasıl yemek yediğimi söylememe gerek yok heralde. Sarışınım ama bunu kullanamayan biri olarak tarihede geçebilirim.Gözlerim de mavi zaten tek avantajım ama dediğim gibi hiç bir faydası yok. Sivilceli bir suratım da var...

TugbaBaki TugbaBaki May 07
Benim eski okulumdakiler de öyleydi hep dış görünüşe bakarlardı.
muko1insan muko1insan Nov 04
Bende üşengeçlikten hareket etmiyom konu yemek olunca merhaba Azrail😈
Lan kız bakımlı olsa daş gibi kız ama ben bakımlı olsam da anca patates kızartmasına terfi ederim amk.
okuldan nefret edilip derslere yoğunlaşmak 
                              biraz değişk olmuş açıkçası
Nidanur885 Nidanur885 Jun 25
Az beyninizi kullanacak olursanız aşşa derken aşağı demek istediğini anlarsınız.