BERDEL ( Seni Seçtim. )

BERDEL ( Seni Seçtim. )

87.8K Reads 3.8K Votes 24 Part Story
Serpil_67 By Serpil_67 Updated Jul 17

Hayatları birbirine adanmış 2 çift kardeş..

Hangisi daha vefalı olacak dersiniz ?

Ya sevip kavuşup aşk yaşıyacaklar, Ya da birbirine nefretle bakıp BERDEL evliliği yapacaklar..

-Ezgi-15 -Ezgi-15 Aug 26
bağzıları sana bir sır vereceğim karakterleri jsjsjsjsjsjsjsjs :)
nionnn nionnn Sep 29, 2015
Gerçekten çok güzel bir hikaye ama diğer karakterleri de hangi oyuncuların canlandırdığını yazsan keşke mesela kadir ve bi kaç tane daha vardı onlar bi de Selim kimi seviyo? Hangi oyuncu???
nihalgecgel37 nihalgecgel37 Mar 15, 2015
he bi erkek kızların içinden birini seciyo ole mi nese yaa yeni bölümde anlaşılır ☺☺☺✌
Serpil_67 Serpil_67 Mar 15, 2015
@nihalgecgel37 Berdel töreye aittir.  Kız verip kız alan duruma Berdel denir,  Kızlar kurbanlık gibi seçilir ileriki bölümlerde anlıcaksın 
nihalgecgel37 nihalgecgel37 Mar 15, 2015
yaa bayıldımm gerçekten super sebnem gine istanbul tarzi takiloyo demek bayıldımmm 
1123edanur 1123edanur Mar 09, 2015
Ya ne olur yb hemen gelsin meraktan catlarim çok güzel olmuş lütfen yb gelsin ellerine sağlık; ;))))