~ OKUL ÖKÜZÜ~

~ OKUL ÖKÜZÜ~

82.3K Reads 3.7K Votes 45 Part Story
TheBanshee0 By TheBanshee0 Updated Jul 05

Medyada deniz var (deniz kim diye sormayin)


Merhaba ben Deniz AKAY babam AKAY holdingin patronu annem çalışmıyor. Hergun evime gelen çirkef kadınları çekmek zorunda kalıyorum. Kalp hastasıyım. Kalbim yeterince çalışmıyor. Kalp pili kullanıyorum. Neyse.... Bugün okulun ilk gunu gitmek istemiyoruumm. Yeni okul. Yeni heyecan falan değil... Yeni okul yeni ızdırap. Ne kadar zengin olsakda koleje gitmek istemiyorum. Çünkü çok yapmacıklar. Her köşe başı ''ay sovgilommm bogon sonomoyo godolom oyoncok ayo do alorozz'' diyen kızlarla dolu. Neyse ben taklit yapmiyim yaa. Yatagimla vedalaşıp kalktım. Formalarımı giydim ve aşağı indim.. Ağzıma bi kaç bisey atıp odaya geçtim. Aha cirkefler yine burda. Önce arkamdan beni çekiştirirler sonra evime gelip bi bok yokmuş gibi otururlar. Neyse siz oturun sürtükler ben gidiyorum. Hızla dışarı attım kendimi çünkü servis MACERASI. Şaka.. Boş bi yer bulup oturdum. Yanımda bi kıpırtı hissedip döndüm. Bi kız bana bakıyor. 


X: merhaba dedi ben durur muyum yap...

mrSmokEH mrSmokEH Jul 11
Diğerleri hüsamettin amcanın oğlu abuziddinin üvey kardeşi abdurrahman
                              Andurrahmanın gerçek babası cabbar. 
                              Yakışıklı olanlarda hep gay zaten
PandArianaG PandArianaG Sep 19
lan amk vinaşkım neden hala çiftleşmiyon kamilaşkımla ha ha? fnjdsknfkdjs
MinikObrien MinikObrien Aug 20
sanki kendine diyomuş gibi değil mi ağffpx herkese merhabben çok güzelim
alexbritni alexbritni Nov 30, 2015
Bu mu hafif sarı saçlı yemin ediyom vini ye sarışın diyen ilk insansın
EfendiMerlin EfendiMerlin Oct 31, 2015
Kanka o vini ayağını denk al ikinci okuyuşum bu arada Poyraz açkemm
sewo1981 sewo1981 Oct 12, 2015
Ooo gzzl olmuş ancak hiç yakışıklı bi öküz çarptıktan sonra gelerek gidermi bea tabi bu turk oyunlarından değilse :)