Piłkarskie Marzenie

Piłkarskie Marzenie

56.6K Reads 3.2K Votes 27 Part Story
Mrs.Rodriguez By MadridistasForever Completed

Z jednej strony zwykła dziewczyna ,mieszkanka Warszawy . Z drugie niezwykła bo kochająca piłke nożną . Czy zrobi coś w te strone ?
Jak zakończy się jedno pójście na zwykłe boisko ...


I część - Piłkarskie Marzenie
II część - Dziewczyny też potrafią 
III część - Tu jest moje miejsce

Young_Butterfly Young_Butterfly 4 days ago
Fajny początek, gdy mnie zaciekawi przeczytam 2 i 3 część 😊 Ale narazie czytam dalej tą ;D a raczej zaczęłam heh xD
natallla7 natallla7 May 15, 2016
Hahaha 😂 najpierw przeczytałam 2 część"dziewczyny też potrafią" i 3 część "tu jest moje miejsce" a teraz będę czytać 1 . hahaha mistrz normalnie ale z chęcią przeczytam od początku. Kolejne 2 części cudowne i ta pewnie też taka będzie 💜💜
magdzijak magdzijak Dec 31, 2016
myśle że spodoba ci też sie moja książka SPEŁNIONE MARZENIA zapraszam do czytania i komentowania