NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
In Love with my Step-Brother

In Love with my Step-Brother

392K Reads 12.5K Votes 38 Part Story
domoaugusta By domoaugusta Completed

...

ShawniseAkaNiece ShawniseAkaNiece Apr 30, 2016
That's my middle even tho that's mostly everybody's middle name lol
KevonnaSmart1234 KevonnaSmart1234 Nov 28, 2015
We gross I like August alsina but if he was my stepbrother I may like him but that's nasty
J_E_W_E_L J_E_W_E_L Sep 01, 2015
damn...he had to hoe her ahh and say she ain't famous tho lmfaoooo
JaylaaJaay JaylaaJaay Jun 01, 2015
whaaaattt girl yo daddy Chris brown gaaawwwdddd I wouldn't be able to contain myself
aariannaxx aariannaxx Apr 19, 2015
so u mean to tell me that  they had kids at low 10 nd 11 year's
                               old ??
OGDesmond OGDesmond Apr 10, 2015
yo... she's not famous I'm done what does that say about her in real life lmao