NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Khadijah Untuk Muhammad

Khadijah Untuk Muhammad

93.4K Reads 11.6K Votes 74 Part Story
Aksara_danKopi By aksaraDanKopi Updated 4 days ago

Cerita cinta klise. Rekaan semata-mata.

"Pernah tak saya bagitahu awak? Selain mama dan Qaseh, awak satu-satunya perempuan yang paling saya sayang?" -Muhammad.

"Awak bohong! Ini ke maksud sayang awak? Dengan lepaskan saya pergi dari hidup awak?" -Khadijah.

"Saya cuma nak tengok Khadijah bahagia. Kalau memang bukan saya bahagia Khadijah tak apalah, biarlah saya undur diri." -Seseorang.

* * * * * * * * * *

Pertemuan terjadi tanpa diduga. Ikatan terbina tanpa kerelaan. Cinta berputik tanpa dipinta. Masa lalu hadir merenggut bahagia. Akankah ada jalan untuk mereka bersatu selamanya?

shxl_xhxh shxl_xhxh Jun 23
try ngak..dik ah tk baca lagy..tpy bnyk gak org bca cita nih @merahsusu
azlina1234 azlina1234 Jun 25
Dik ah ni mcm kenal lah...best sangat crite kite mnt...blehlah...nt kta bgitau gp family stries kite...
alang2 nama sama, feeling2 sikit akulah heroin cerita ni... hahahah
Mikaaeren Mikaaeren May 16
Maksud kalimat ini apa? Memang beda yah Melayu dan Islam? Atau apa?!
Ffaezahh Ffaezahh Nov 08, 2016
Hai sis.. Update cepat sikit sis.. Tak sabar nk baca next chapter. 😭😭apa2 pun karya sis menepati citarasa saya.. Memang terbaik! 😊😊
aswaty aswaty Oct 06, 2016
Saje je nak menimbulkan konflik...:-P tp klu x de konflik x best plk cite ye dak?...byk kecek plk