Change Your Mind

Change Your Mind

911K Reads 36.1K Votes 47 Part Story
Que. By Kutie_Pie567 Updated Jul 03

Sequel to "Just A Yungin'." Read the 1st book 1st.

lenell03 lenell03 Apr 02
*mom voice * lie again LIE ONE MORE GOT DANG TIME AND I WILL KNOCK THOSE TEETH OUT CHA MOT
Lexspiceeee Lexspiceeee Oct 21
Girl you must seen it cuz you just described it perfectly 🤔👅💦😂😂
He not cute to ya'll ik ya'll lien😂😂 I thought he was gone look like Heather Sanders real son
Aww that's  great. Please look at my store. I write that ı reel love story.
TrippyNinjaa TrippyNinjaa Jun 14, 2015
How dare you? Lmao. Gone give me a bomb story but gone probably have me crying at the end.
5O2ComeUP 5O2ComeUP Apr 16, 2015
damn,  I just walked into a sequel.  see y'all later man -_-