Naughty and Romantic One-Shots (boyxboy)

Naughty and Romantic One-Shots (boyxboy)

296K Reads 3.4K Votes 14 Part Story
Taboo By Taztaboo Updated Jan 12, 2014

Welcome to my one-shots! Some will be mushy and romantic, some a little naughty, and others really naughty lol. Depends on my mood and how the story unfolds. I swear sometimes they demand their own path.  Anyways, most will probably be boyxboy, with a few girlxgirl thrown in, but I’ll always let you know before each one what each involves. At this point, I’m not sure about requests. We’ll have to see how these go first lol. So, enjoy! And please, vote, comment, etc…..I’d really appreciate it :)

Taztaboo Taztaboo Aug 02
Then hopefully you like the rest of the one-shots as well lol
liv4bxb liv4bxb Apr 22
Ain't that kinda obvious they just had a kiss that if I were a boy I'd need a cold shower rn
Paunaic Paunaic Aug 02
After reading a book with no smut at all this seems like heaven to me *0*
- - Dec 12, 2014
Sometimes it’s hard to let your guard down long enough to follow your heart.  Tough stuff.  However, having an epic kiss to fall back on…that makes the road traveled much less harsh haha. Great work with this!
NeverMoreGirl NeverMoreGirl Mar 28, 2013
as i was reading this again i was wondering if Jason and his friend heard them lmao if they did that would be hot lmao love you girl
Taztaboo Taztaboo Mar 19, 2013
@Shoesxoxoxo Thank you! Then you should be happy to hear that I'm in the middle of writing Part II to this :)