Kolej (Serüven Serisi 1)

Kolej (Serüven Serisi 1)

1.9M Reads 83.6K Votes 37 Part Story
Ayshenur By ayshenur_s Completed

"Ailemin en büyük çocuğu olan ben kardeşim Nazlı ve kuzenim Edizden çekmediğim kalmadı.Hayatımda aşka yer vermedim vermeyi de düşünmeyen biriyim.Ben böyle bir kızım hayatımı merak edip okumak isteyen varsa kitabı açıp okuyabilir."

Nehir'in gittiği bu kolejde ise bakalım dediği gibi aşka yer vermiyor mu? O burada yaşadığı şeylere karşı çok yeni. Bakalım bunlarla nasıl baş edecek. Nehir'in Kolej Serüvenine ortak olun..

  • acaciaclark
  • arkadaşlık
  • aşk
  • camerondallas
  • dostluk
  • eğlence
  • kolej
  • komik
  • kuzen
  • mizah
  • şaka
balozum_ balozum_ Dec 04, 2017
Merhaba ilk defa bir hikaye yazıyorum bi rica etsem hikayeme bakar mısın?okuyup yorum yaparsanız çok sevinirim(rahatsız olduysan gerçekten çok özür dilerim. Özelden mesajlarım gitmiyor ve buradan yazmak zorunda kalkıyorum özür dilerim)
Alkyone8 Alkyone8 Dec 09, 2017
arkadaşlar ana karakteri esmer olan bir kitap biliyorsanız lütfen yazınnnn bune lan hepsi sarışın mavi gözlü bi ben miyim siyah gözlü esmer olan
ElifHasgl0 ElifHasgl0 Dec 06, 2017
MACERA ARAYANLARA AYBÜKE SİZİN İÇİN GELİYOR !!
                              ONUN MACERA DOLU ZAMANLARINDA EŞLİK ETMENİZ DİLEĞİYLE... Kitap sayfamda KARA BÜYÜNÜN LANETLİLERİ ...
lonelystreetqueen lonelystreetqueen Oct 16, 2017
Aynen benim maddi durumum gibi hatta bende Sarışınım neyse kitap harika süpersin yazarcım
ElifHasgl0 ElifHasgl0 Dec 06, 2017
MACERA ARAYANLARA AYBÜKE SİZİN İÇİN GELİYOR !!
                              ONUN MACERA DOLU ZAMANLARINDA EŞLİK ETMENİZ DİLEĞİYLE... Kitap sayfamda KARA BÜYÜNÜN LANETLİLERİ ...
bsra16e bsra16e Dec 02, 2017
ben abime geçen gün su damlatmıştım yüzüne maaşallah o kadar derin ki uykusu ırın gırın edip yorganı başına kadar çekti iyiki sövmedi zaten o kadar çok yapmadım sdjhvdajk