A Dakwah From Budak Spec

A Dakwah From Budak Spec

152K Reads 11.5K Votes 92 Part Story
BlackJack By sakurashine7 Completed

Untuk yang Islam, aku tak paksa kau baca. Sebab aku bukan Tuhan nak ubah hati kau. Aku hanya mampu bagi kau SENTAPAN agar kau sedar kau hanya HAMBA dan bukan TUHAN.

Untuk non muslim, aku pun tak paksa kau baca. Dan kalau kau baca jugak, alhamdulillah. Bersyukur sangat-sangat.

Semoga dakwah dan tarbiyah ni sentiasa di rahmati Allah SWT. InsyaAllah.

-BudakSpec-

  • agama
  • allah
  • cinta
  • daie
  • dakwah
  • hadis
  • islam
  • muslim
  • sirah
  • spiritual
  • sunnah
  • tarbiyah
  • ukhwahfillah
Khasyaf Khasyaf Apr 30, 2017
Waalaikumussalam... Tabahlah untuk sentiasa bersabar. Sesunguhnya sabar itu adalah separuh daripada iman.
hantunakal hantunakal Nov 04, 2016
itu sebab iman kita mesti sentiasa kuat apabila diuji dengan apa-apa dugaan.. dalam hal macam ni...aku tak tahu nak cakap ape.. tapi always ingat allah dan sentiasa ingat balasan dariNya.. sekian
aishakhai aishakhai Aug 31, 2016
Astaghfirullahalazim...masya allah..jauhkanlah kejadian tu kena diri sendiri...
PSMY1008 PSMY1008 Feb 12, 2016
THANKS atas prkongsiann.. smoga dijauhkan dari gangguan syaiton.
nur_shafiqa nur_shafiqa Nov 24, 2016
Tapi dlm buku tu, masa dia mengubati gadis tu, baju gadis terlucut. Tapi sama jer -_-
syahiera98 syahiera98 Sep 14, 2016
ahli ibadah seperti barsisa pon mampu terpengaruh dgn hasutan syaitan..apakan lagi kita....allahu..moga dijauhkan