The Baby Project. C.H. (A.U.)

The Baby Project. C.H. (A.U.)

139K Reads 5.7K Votes 52 Part Story
Kayla By Foreverattached Updated Nov 07

"This is no ordinary thing, our love." 

-SEQUEL TO THE BOYFRIEND PROJECT.-

Omg I'm finally on the second book, it took me two days to read The Boyfriend Project?!
Wait I'm confused she's not with Luke like in the alternate ending?? In LOST PLEASE HALP
Dab31001 Dab31001 Oct 01
Damn that means my niece is related to Ashton cuz she loves bananas and I call her banana
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm I think that's enough
leahhood11 leahhood11 Dec 01, 2015
I'm so excited for this!! I just finished the boyfriend project <3
Erika_5SOS Erika_5SOS Sep 06, 2015
This is legit my brother and I, smh, your books are so relatable:)