Mavi Kulübeli Çocuk (Bilimkurgu Kulübü Üçlemesi - 1)

Mavi Kulübeli Çocuk (Bilimkurgu Kulübü Üçlemesi - 1)

102K Reads 7K Votes 17 Part Story
Another Lady By mcflyb Completed

Dikkat çekici dış görünüşü ve tarifsiz havasıyla okulda belirli bir üne sahip olan Taha, ondan aşağı kalır yanı olmayan kız arkadaşından ayrılmaya karar verdiğinde başına nasıl bir bela aldığını bilmiyordu. Yasemin'in birazcık bağırıp çağıracağı kesindi; ama kafeteryada rezillik çıkarmak ve onu bütün okulun önünde rezil etmek? Hayır, bu kadarını asla tahmin edemezdi. 
  
Yasemin'den sonra egosuna ve ününe sağlam bir darbe almış, yetmemiş üstüne bir de arkadaş dediği hainlerin oyununa gelmişti. Ne olduğunu anlayamadan kendini saçma sapan bir iddianın ve okuldaki açık arayla en 'tuhaf' kızın hayatının içinde bulur. Fakat kısa süre içinde ambalajın her şey demek olmadığını öğrenecektir. Bazı şeyleri gerçekten görebilmek için ambalajların ve etiketlerin altındakini ya da belki ötesindekini görmek gerekir. 
  
Peki ya Taha, Bayan Uzaylı adını taktığı kızı ilk kez ambalajı -o garip uydu başlığıyla uzaylı tişörtleri- ve etiketi olmadan görmeyi başarırsa? Ve gördükleri hoşuna giderse? 
  
  *Önemli Not*: Bu hikaye, üç kısa hikayeden oluşmasını planladığım Bilim-kurgu Kulübü Üçlemesi'nin ilk hikayesidir. Dolayısıyla bu bir kısa hikayedir. Karakterlerin çoğu bir okulun Bilim-kurgu Kulübüne üye olan gençlerdir. Hikayelerin hiçbiri fantastik ve bilim-kurgu türünde değil; ama merkezde Bilim-kurgu Kulübü olduğu için bu alanda bol bol referans vermeyi planlıyorum. Bu hikayede daha çok Doktor Who göndermeleri olacak. Umarım seversiniz.

KİTAP HAKKINDAKİ DÜŞÜNCEM; ETKİLEYİCİ BİR KİTAP OLMUŞ. İLK BÖLÜMDEN İTİBAREN BENİ ETKİLEDİ. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM. 
                              PROFİLİMDE "ŞARAP LEKELİ DEFTER" ADLI KİTABIM YAYIMDA. OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM. SAYGILARIMLA
hathatu hathatu Feb 24
Sevgili yazar okumadan önce şunu soriim bi sana önce sen de mi doctor who hayranısın?Bi an kendimi iyi hissettim ben doctor who yu çok seviyorum!😋
uzaylikucuu uzaylikucuu Oct 29
Kitabın kapağını görünce "Oha TARDIS" dedim ve hemen başlıyorum. Oh-my-goding!
GlsmGkcen GlsmGkcen Aug 26
filmin adı doctor who ve klubenin adı tardis filmde doktorları christopher ecclesten ve david tennant yolcları ise billie piper filmdeki adıyla rose tyler canlandırıyo bence almasaydın daha iyi olurdu
- - Jun 12
İlk adı gördüm sonra kapak  fotoğrafını iyi değilim...
Doctor who ile alakası ne bu hikayenin doctor who ağlıyor suan