Make It Nasty

Make It Nasty

526K Reads 17.3K Votes 51 Part Story
UrbannWriter By UrbannWriter Completed

When Fantasy meet Aaron will they fall in love or will it be a hit and run?

  • dope
  • drama
  • gangster
  • ghetto
  • hood
  • love
  • thugs
  • trill
  • urban
Wtf wit these workers u don't say that junk 😂😂😂 y'all trynna run the females away
I_Cunnot I_Cunnot 16 hours ago
😂😂 Girl she just knew you was gonna be a stripper. Well at least that's better than lollipop.
Who says I'm not trying to hurt you 😕 you sound suspicious now 👀
Lezvibe Lezvibe Mar 22
"Yeah im a stripper and what?" Instantly thought about Tre Melvin Maury episode 😂😂😂😂
AlliyBruh AlliyBruh Jun 04
Tru bug u ain hav to stay in the hood just somewhere else bug nah white neighborhood it still gotta b a black environment cause the hood means robbers
riyah98 riyah98 Jul 23
I hate when people text like that omg that's irritating 😭😭😭