NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
No Matter What

No Matter What

518K Reads 25.3K Votes 39 Part Story
Makayla Antionette By sameoldkayla_ Completed

"We made a bond from the very Beginning I found my homie and my Best friend imma be there for you till the very end no matter what."

August and Nyla were best friends when he lived in Houston but When shit goes left for August he's forced to leave. Leaving Nyla and her Daughter behind without a word.
Flash forward 4 years later Nyla Is an up and coming stylist while August has become a world famous singer. They cross paths again And August Realizes that he never should've up and left her in the first place and When Shit goes Left for them again they turn to each other just like they used to. this time its different and deeper. Will they really be able to stick it out... No Matter What?

LalaRod15 LalaRod15 Jun 14
Well then
                              His mama knew this wasn't going to go good in the first place
LalaRod15 LalaRod15 Jun 14
I can not with him lol but my facial expressions are deadly especially when I'm mad
bluebae1215 bluebae1215 Jun 02
"How many time i gotta tell that ass to come over " sorry had to say it but this me and my st-my moms husband be like sorry but he aint nun of my dad period
Why She Ain't Tell HER SON To Stay And That Crackhead Leave!!
DopeCreations DopeCreations Aug 02, 2016
bruh I was confused asf.😭😭I didn't even see that 4 years later thing
😭😭😭 I will never forget that interview where he said he was in a foreign country and the girl said "I one two fhuck u rih naow" 😂😭😭