NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
Drunk On You ||  punk!cas jock!dean

Drunk On You || punk!cas jock!dean

940K Reads 39.1K Votes 66 Part Story
Destiel Trash 💅 By wingsandhunters Completed

[DESCRIPTION IN FIRST PART]

I'm rereading (I haven't even finished but I'm really close but it's been a while since I read other then like two chapters yesterday so I'm refreshing my brain) AND THIS IS REALLY FREAKING CUTE OMG.
Destiel7 Destiel7 Mar 26
IM BACK BECAUSE I WANT ANGST AND FLUFF AND WELL WRITTEN FANFIC 👌👌
Damn he's only four and he knows how to use correct grammar. My friend who's 17 still says "me, my sister, and my mom" and I get mad and say "YOU IDJIT ITS 'MY MOM, MY SISTER, AND I' NOT THE WAY YOU SAID IT" so yeah.
I would totally call my kid lucifer just to see my parents reaction.
Mom and Dad : Castiel, Angel come here.
                              *Me and Cas walk up to them*
                              Mom and dad: Your gonna have a sister!
                              Me:Damn y'all be going at is all day and nigh dontcha.
ashleypurdysgayhat ashleypurdysgayhat Aug 02, 2016
Parent. When his PARENT moved them to Lawrence. BECAUSE HE ONLY HAS ONE PARENT! WHO IS AN ABÜSIVE AŚSHOLE BECAUSE THE NICE ONE DIED!