Levi X Reader One-Shots [Attack on Titan]

Levi X Reader One-Shots [Attack on Titan]

116K Reads 3.1K Votes 25 Part Story
Author-chan By introvertedbandtrash Updated Dec 20, 2016

I'm gonna try some Levi X Reader one-shots because I love Levi and I'm pretty sure a lot of other people do as well. 

Also, I apologize if they suck balls....so yeah.

ANOTHER ALSO! I OWN NOTHING EXCEPT THE CREATIVITY OF THE ONE-SHOTS SO DON'T START SHIT THANKS BAI. 

Okay one more also. Any similarities to pre-existing one-shots on Wattpad are COMPLETELY coincidental. If any of these sound familiar because the idea was presented in another work, I did not steal it, for it was above my knowledge. So please don't rip me apart because of it.

Music_Guardian2004 Music_Guardian2004 Aug 27, 2016
Its funny how I have a sprained ankle right now... Are you stalking me?
snowcrystalprism snowcrystalprism Oct 06, 2016
AH MEH GERD T ^ T THIS IS ADORABLE
                              
                              and how is little Heichou so smart? Aren't they like... toddlers?
-stupidmind -stupidmind 7 days ago
STUFFED JEAN—
                              
                              
                              oh.. everyone said it already..
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              
                              *THEY ASKED YOU HOW YOU FEEL AND YOU HAVE TO SAY FINE BUT YOUR NOT REALLY FINE*
Goddessflower Goddessflower Dec 29, 2016
PINK FLUFFY UNICORNS DANCING ON RAINBOWS!!! >w< (I saw a video of armin being a unicorn and he is dancing on a rainbow)
SANS_IS_CUTE SANS_IS_CUTE Nov 12, 2016
I'M GOING TO DIE CUZ OF THE CUTENESS OMFG I CAN'T! *just imagined a super smol Levi* OMG *dead*
Genesiefullbuster Genesiefullbuster Oct 20, 2016
D'awwwwww!!!! THIS IS SO CUTE!!!! I CANT TAKE THIS, UTS TOO CUTE!!!! THE FANGIRLINESS IS TAKING OVER!!!!