NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
I Love You With All My Heart

I Love You With All My Heart

295K Reads 8.6K Votes 54 Part Story
ατηιραη μαηαδζαρ By ieyraaqish Completed

Insiden yang tidak sengaja di mall membuatkan Hana dan Akram tidak pernah sebulu (sependapat).  Apabila terjumpa saja, mereka pasti akan saling menjeling atau bertengkar antara satu sama lain.  Hana menggelarkan Akram mamat kepo manakala Akram pula menggelarkan Hana minah trafik.
 Namun Hana dipaksa kahwin dengan Akram akibat satu tragedi yang menimpa Akram.  Selama dalam tempoh perkahwinan,mereka hidup bahagia.  Adala jugak gaduh-gaduh manja.  Selama mereka berkahwin jugak Hana rasa bersalah kepada Akram kerana membohongi Akram tentang pekerjaanya sebagai pramugari.  Tak dapat dipendam lagi tentang rasa bersalahnya itu, Hana ingin membuka cerita tetapi Akram terlebih dahulu tahu tentang pekerjaan Hana. Ketika mereka bergaduh, ada yang datang mengacau lagi hubungan Hana dan Akram.
   Dapatkah Akram terima apabila tahu tentang pekerjaan isterinya itu?

What?!!!Mungkin dia pakai kot..ya la kdg ada pengurus yg bgi kelonggaran..Macam my cousin
Hanlyn29 Hanlyn29 Mar 13, 2016
Hingaq tu bising....ouh...
                              Saya org utara pun x thu...hahahaha
                              Mungkin sebab dh lama duduk pantai timur...kot?
ms820806 ms820806 Jul 16, 2016
Owang Penang ko ha hang nii.Tak poii owang Kodah..Amboii pomosi ko hang punye bahaso..Hehehe gurau je.I takde mksd nk hino ponnn.Good luck..✌✌✌
ms820806 ms820806 Jul 16, 2016
Amboii awat hang gi tulis namo pelakon Malaysia pulok..Lucu semacam hang dongor.Takpo hang minet kat Nelydia Senrose…
lilyyaini lilyyaini May 04, 2015
Just nk komen,kerja doktor bkn bleh apply mcm tu je.hrp writer bleh bt research skit sblm tulis ap2