BASKETBOLA DAİR HERŞEY♥

BASKETBOLA DAİR HERŞEY♥

8.1K Reads 95 Votes 3 Part Story
DARK1223 By DARK1223 Updated Sep 03, 2014

MERHABA BEN MELİKEĞĞ EVET 5 AYDIR BASKETBOL KURSUAN GİDYORUM VE AŞIK OLDUM SALAK SERVİS 3 GÜNDÜR ALMIYO VE SAATLER DEİĞİŞTİ BİLNMİYOM NAPACAM ŞİMİ BEN  NEYSE BU KİTAPTA BASKETBOLA DAİR HER ŞEY HAKKINDA YAZILAR YAZACAĞIM BASKETBOLUN BİR  MAÇ DEĞİL YAŞAM TARZI VE YAŞANMASI GEREKEN BİR OYUN OLARAK GÖRÜYRUM PASLARIM VE SAVUNMAM İYİDİR. TOP ELİME GEÇİNCE HEYCANLANIYORUM VE MAÇTA O KADAR KOMİK DURMULARA GİEDMKİ  NERDEYSE 90 KİLOLUK BİR ÇOCUUĞN ALTINDA KALIYORDUM. VE O ÇOCUKLA HAFİF KİLOLU BİR ÇOCUĞUN ARSINDA KAFAM SIKIŞTI DAHA BÖYEL ÇOK VAR YAZARIM BEN  HER NEYSE İLK BÖLÜM NE ZMAN GELİR BİLNİOYRUM AMA YZICAM BEKLEYİN BASKETBOL SEVERLER ♥ VE  KAPAKTAKİ KİNETİX VE ADİDOS TOP BANA AİT BAHÇEDE ÇEKTİM  BASKETBOL AYAKABISI BULAMDIM KENDİME GÖRE YA :( 

  • basketbol
9 yıllık bir basketbolcu olarak bu yazıyı pkuyunca bir tiksindim amk bu ne
choivas choivas May 18, 2016
Basketbol ile ilgili kitabıma bakarsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim. 😄
NisaKaplan731 NisaKaplan731 Mar 07, 2017
Bende basketbolu çok seviyorum ayrıca 2 senedir basketbol kursuna gidiyorum
DARK1223 DARK1223 Jan 10, 2015
@BercemJORDAN  inşaallah  istediğim olur da 5 ayırıyor sormayın sebebe ne :D ????!
BercemJORDAN BercemJORDAN Jan 09, 2015
5ay? :) 3 yıl  ben yarın il karmasi var dua edin secileyim hepinizin yolu açık olsun
DARK1223 DARK1223 Sep 02, 2014
ayakabılarımı ilk aldığımda annem supra sanmıştım :D