Yaz Uykum

Yaz Uykum

286K Reads 14.5K Votes 38 Part Story
Cansu By cnss00 Updated Sep 27, 2015

"Ateşini ancak ben söndürebilirim" dedi ve sırıtışını sergiledi. Kalbim benden bagımsız atarken kahkaha attı.
Sanırım ona gerçekten aşıktım..

ekmekarasivampir ekmekarasivampir Jul 17, 2016
Hzkzns benim abim ben söylemeden sımsıkı sariliyor amk korktugumda gidiyordum simdi ayrı evde 😢😢
ekmekarasivampir ekmekarasivampir Jul 17, 2016
Oha lan benim annem zaten hiç çıkmadıgım halde çıkma diyor
depiedraqw depiedraqw Jan 02
Babam 700 deydi bağımlılık yapıyor diye sildi ckdödmxm
AsuBerivanGidici AsuBerivanGidici 2 days ago
Abi kerdeş ilişki çok tuhafıma gitti tshortunu çıkar falan yanı😲😲
AsuBerivanGidici AsuBerivanGidici 2 days ago
Babam 600 de ben 243 geçemeyince sikerim boyle oyunu dedim birakrım
muzeyyene muzeyyene Jan 01, 2016
Ulan AMK 900lerde olan annem var , ver o geçer hemencecik . dkf!FN!f