NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
1. Dancing For Mr. Alsina

1. Dancing For Mr. Alsina

1.1M Reads 41.5K Votes 38 Part Story
lmao By tinashesjoyride Completed

Who said fulfilling your dreams were easy?



[Currently undergoing editing]

Mykiiaaaa Mykiiaaaa Jan 10
Are we invited to the family reunion.. ? I mean my last name ain't Coleman, but I like food. 😂😂😕
AlmightyJas AlmightyJas Nov 21, 2016
I can pronounce it but when I first read it  I read It as kaching way
Y'all finna see each other at the family BBQ n shít 😭😭😭😂😂😂😭.
shania_bihh shania_bihh Nov 16, 2016
See y'all momma and don't not creative with y'all name if all y'all asses got Coleman and shay Lil bihh we can find y'all on a coke 😂😂😂😂jokes.
rainbows87 rainbows87 Dec 11, 2016
IS ALL YALL RELATED TO ZENDAYA OR SUM?!?!?! Oh ard lemme go sit down
So all yall related 🤔. Yall daddies got some explaining to do😂😂😂. 
                              
                              Jk Jk